Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg overdriver ikke; dette er 110% takket være denne tråden. (Hadde planer om å game thief, MGS5, Bioshock DLC på TG men gir faen å ta med boxen og lvl magen min istedenfor så rett til BG hvor jeg håper å finne ut at mage fortsatt duger! Se bildevedlegg! Håper bare at Surface Pro klarer WOW i brukbart framerate men forventer egentlig det etter litt tweaking her og der. Legg spesielt merke nederst til høyre hvor Windows sier jeg er "n0b" !

[ATTACH]134361[/ATTACH]

Hvorfor i alle dager gleder jeg meg for å betale i dyre dommer for å ; sove dårlig, spise dårlig og sitte dårlig og neglisjere neglisjere skolearbeid? Å jah! påskeegg med sjokolade, overtrøttshumor med gamle vennegjengen og stemmingen med andre avsosiale geeks. (That feeling når random nærd på 15 år slipper en liten fis på doen når han prøver å pisse og blir dritflau! Skjer hvert år! :D )

post-26999-14440971836799_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 button?

Remember remember, PoM -Pyro med zandalar-spellpower -trinket :$

Har en Holy priest på 90,en warlock og en DK på 85, en mage på 80.

Har vært med siden Beta, og kom meg opp til Legionnaire i det første PVP -systemet, rusle rundt i Arathi Basin med 3k health og Benediction(still has it!) mens warlocks og warriors sitter på 8k hp og instafokuser deg så fort de ser healsticken,nothnx.

Var med og raidet til SSC, så flyttet jeg inn i hus med bittorrrenthorer, å raide med 28k ms=No fun.

Savner 40mans:(

Kom meg til 500k gold før sist jeg tok pause.Var casual/AH -tøs frem til...5.3? Har ikke vært med på Hellscream enda, thunder kingLFG var sist.

Villig til å betale både arm,bein, og førstefødte for heroic LK 25man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er egentlig spent på PvP situasjonen når jeg skal ta dette minicomebacket mitt. Og Aurelius ; husker jeg var så stolt av å ha 4k HP som mage! etter at warlord gearet fikk en buff i takt med AQ-raidingen. Men min macro som jeg kalte "Iwinlol" så kan jeg skryte av at jeg tidlig fikk tak i MC trinketen og etter hvert zandelar. Var alltid moro å kunne slå alt og alle minus Mirror mages og nemesis felhunter Locks med en milliærd i fire-resistance *hoste* MC-gear og felhunter-link. -_-

Jeg driver nå og forbereder meg til TG og jeg lurer på ; hvor langt tid tar det å lvl opp fra 85->90? Har planer om å ta noe seriøst bgs farming i løpet av de 5 dagene TG varer så mitt spørsmål nr 2 er hvordan er status på BGs i disse dager? Fortsatt mye botting? Er det tidskrevende å få i bg gear og er de helt faire?

Ikke minst ser jeg at frost mage fortsatt er pvp speccen men ser ut som fire har blitt pve/lvl up speccen? Er helt utrolig hvor usaklig mye nytt som har kommet siden jeg la opp tidlig lvl 80. (Og gjorde en rask comeback på lvl 85 :) )

Mer nostalagi : arcane reaper. ... HOOO :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er due date for neste expansion? Supergira på å game litt, særlig mtp at jeg skal oppgradere min gamle stasjonære PC. Om neste expansion er alt for langt unna så tror jeg at jeg bare slenger meg på så fort PCn min er på stell. Jeg blir nok å finne på en PvE server da jeg er dritlei etter å ha vært på horde-dominant PvP server i over 6 år. Ironisk nok kommer jeg nok til å satse på PvP, jeg var en råtass i BGs som healer og Warlock. (SL/SL warlock i den tid <3 <3)

Fy faen som jeg savner min lvl.85 Priest, 85 Druid og 85 Warlock :( Har også en 80 Warrior og Rogue som jeg har planer for. Synes noe av høydepunktene er å lvle, etterfulgt av litt kuking omkring i dungeons og raids(minst mulig med PuG). Hvordan er PuG raids i disse dager? Jeg sluttet å spille en dag i Cataclysm, i 2011, fy faen PuG raids som healer var grusomt, snakker om erfaring fra både WotLK og Cata.

Kan så jævlig signere på det der som resto shaman. Sweet baby jesus som jeg hater Pugs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig spent på PvP situasjonen når jeg skal ta dette minicomebacket mitt. Og Aurelius ; husker jeg var så stolt av å ha 4k HP som mage! etter at warlord gearet fikk en buff i takt med AQ-raidingen. Men min macro som jeg kalte "Iwinlol" så kan jeg skryte av at jeg tidlig fikk tak i MC trinketen og etter hvert zandelar. Var alltid moro å kunne slå alt og alle minus Mirror mages og nemesis felhunter Locks med en milliærd i fire-resistance *hoste* MC-gear og felhunter-link. -_-

Jeg driver nå og forbereder meg til TG og jeg lurer på ; hvor langt tid tar det å lvl opp fra 85->90? Har planer om å ta noe seriøst bgs farming i løpet av de 5 dagene TG varer så mitt spørsmål nr 2 er hvordan er status på BGs i disse dager? Fortsatt mye botting? Er det tidskrevende å få i bg gear og er de helt faire?

Ikke minst ser jeg at frost mage fortsatt er pvp speccen men ser ut som fire har blitt pve/lvl up speccen? Er helt utrolig hvor usaklig mye nytt som har kommet siden jeg la opp tidlig lvl 80. (Og gjorde en rask comeback på lvl 85 :) )

Mer nostalagi : arcane reaper. ... HOOO :D

Akkurat nå er det nok ikke direkte botting, men er en del afkers i Random Battlegrounds... Dette "Ødelegger" litt, men er ikke verre enn å ha det gøyt å eie noen NOoObs! BG gearet er helt ok atm egentlig, men sesongen som nettopp startet (s15) har 550ilvl, mens BG gearet er 522, så litt forskjell er det. Fullt PvP gear kan være gjort på en dag så null prob! Koster stort sett 100-150g per win i arena for win boost også.

De fleste mages spiller frost i PvP og arcane/fire i PvE.

Frost er TBH sinnsykt gøyt og bra i PvP! Dat burst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig spent på PvP situasjonen når jeg skal ta dette minicomebacket mitt. Og Aurelius ; husker jeg var så stolt av å ha 4k HP som mage! etter at warlord gearet fikk en buff i takt med AQ-raidingen. Men min macro som jeg kalte "Iwinlol" så kan jeg skryte av at jeg tidlig fikk tak i MC trinketen og etter hvert zandelar. Var alltid moro å kunne slå alt og alle minus Mirror mages og nemesis felhunter Locks med en milliærd i fire-resistance *hoste* MC-gear og felhunter-link. -_-

Jeg driver nå og forbereder meg til TG og jeg lurer på ; hvor langt tid tar det å lvl opp fra 85->90? Har planer om å ta noe seriøst bgs farming i løpet av de 5 dagene TG varer så mitt spørsmål nr 2 er hvordan er status på BGs i disse dager? Fortsatt mye botting? Er det tidskrevende å få i bg gear og er de helt faire?

Ikke minst ser jeg at frost mage fortsatt er pvp speccen men ser ut som fire har blitt pve/lvl up speccen? Er helt utrolig hvor usaklig mye nytt som har kommet siden jeg la opp tidlig lvl 80. (Og gjorde en rask comeback på lvl 85 :) )

Mer nostalagi : arcane reaper. ... HOOO :D

ToEP+zanda var bare teit, men komboen på destrolocks er latterlig. Alle herja jo mot mages etter de fikk litt resgear. Discpriest er greia nå, kan tanke alt i pvp. :))

PS, soul link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...