Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Salvaget leg våpenet mitt igår ved et uhell. 2250 dps, int, socket, attackspeed. Hater meg selv. 0 mats til å rolle socket på backup-våpen. TAKK FOR MEG, GÅR TILBAKE TIL WOW

lol var som meg igår, Solberg91 droppa en chest for meg, 3 sockets, gul da, men. Den var en rimelig grei upgrade for meg, og så skulle jeg resockete og trodde at jeg har equippa det. Men nei da.

"Skal bare salvage den gamle chesten"

*salvage*

"....wait a minute........FFFfffuck".

Kjente jeg ble LITT irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol var som meg igår, Solberg91 droppa en chest for meg, 3 sockets, gul da, men. Den var en rimelig grei upgrade for meg, og så skulle jeg resockete og trodde at jeg har equippa det. Men nei da.

"Skal bare salvage den gamle chesten"

*salvage*

"....wait a minute........FFFfffuck".

Kjente jeg ble LITT irritert.

Random gul vs close to bis legendary wep?! Jeg har det verre enn deg nå, OK!??!

:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

asso, greit nok dagthomas var i The Axemen (faaaaangiirrrrllling), men nå fant jeg ut at StokkelandFastForm var i en av top guildsa også. HVOR?!

Vil gjerne nevne at jeg til slutt stakk til Example på Ravencrest - og ble der til jeg ikke spilte mer! :)

Hvordan går det med D3, begynte noen på HC?

Fått karra meg opp på Paragon 385 på HC - men, nå er det bare timer igjen til Dark Souls 2! Awww shiiiiiiet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne nevne at jeg til slutt stakk til Example på Ravencrest - og ble der til jeg ikke spilte mer! :)

Hvordan går det med D3, begynte noen på HC?

Fått karra meg opp på Paragon 385 på HC - men, nå er det bare timer igjen til Dark Souls 2! Awww shiiiiiiet!

Jeg nekter HC :p Har ikke psykisk helse nok til å miste en char jeg har jobba så mye for :D Paragon 166 elns her :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter HC :p Har ikke psykisk helse nok til å miste en char jeg har jobba så mye for :D Paragon 166 elns her :p

Det er ganske deilig. Har bare daua 1 gang på 60 og 1 på 70. Du får tilfredsstillelse. Spesielt godt adrenalinrush de 5-10 sekundene der du vet du kommer til å dø også :D

Gjør underverker for treninga, du burde prøve det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...