Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så er spørsmålet: hvor mange får 210kr timen på ungdomsskole/Videregående skole?:) xD

Regner med at han er født i 1986, altså 18 år da spillet ble lansert. Et sted mellom 160-180 kr. Er fortsatt villt mye med penger. Sa det ikke for å rakke ned han eller på andre som bruker masse tid på spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uten tvil latterlig mye penger. Men du kan også tenke sånn at 110kr i mnd er ingenting. "Ingenting". Folk pleier å dra på byen minst en gang i mnd, dra på kino, spise ute, kjøpe god knows hvor mye chips og annet junk, så 110 i mnd for underholdning er faktisk ganske billig.

Jeg har faktisk fått mye verdi ut av de pengene, kanskje ikke akkurat det materielle, men veldig mange gode minner, mye unngått depresjon, angst, o.l. Terapi, definitvt :) (og myyyyeeee lulz og go'rush av adrenalin når en boss går ned etter 100 trys).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

370 * 24 * 210 = 1 864 800

Du kunne vært i besittelse av dette beistet om du hadde jobbet for 210 kr timen pr time du spilte Wow.

La det synke inn :D

Haha, vet, Lærling 2 av årene, 1 år i førstegangstjeneste, 2 år full jobb før jeg slutta. Eneste som har lidd pga WoW er sosialt liv, og kropp :p

Kan trøste meg med at om jeg slår sammen alle ting jeg eier og selger det jeg har, så har jeg lett over halvparten av den bilen, da uten å ha lån :p

(Dvs: Kjøpe brukt = jeg har! :o )

Men til 1.8 mill, så er det nok MANGE biler jeg har valgt forran den der ;)

Edit: Det er der jeg synes det er litt sjukt.. jeg har brukt 25-30 % av min levende tid i 5 år på WoW, samtidig som jeg hadde en fulltidsjobb og 1 år førstegangstjeneste med sinnsykt buggy internet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt 21.000 timer på wow.. litt kjipt å tenke at man trenger ca 10.000 timer for å kunne hevde seg på toppnivå innen en idrett. Jeg kunne vært pro og millionær. Faen ! Får ta til takke med bra gear og mye gull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt 21.000 timer på wow.. litt kjipt å tenke at man trenger ca 10.000 timer for å kunne hevde seg på toppnivå innen en idrett. Jeg kunne vært pro og millionær. Faen ! Får ta til takke med bra gear og mye gull

Gener er uansett viktigere i WoW enn i toppidrett. Det er for eksempel en stor fordel å ha gode asiatgener om du skal farme og grinde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt 21.000 timer på wow.. litt kjipt å tenke at man trenger ca 10.000 timer for å kunne hevde seg på toppnivå innen en idrett. Jeg kunne vært pro og millionær. Faen ! Får ta til takke med bra gear og mye gull

Hvor mye gull? (=

Gener er uansett viktigere i WoW enn i toppidrett. Det er for eksempel en stor fordel å ha gode asiatgener om du skal farme og grinde!

Bare tullinger som farmer når en kan henvende seg til AH isteden. Tid er penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel omtrent sammenlagt 600 dager played spredt på 6-7 forskjellige "mains" som jeg har byttet frem og tilbake mellom de siste 8 årene... HUFF, men så gøy det har vært ;D Har LOVET meg selv å slutte (med raiding i hvert fall) før WoD. :''''''(((((((

Trenger ikke si så mye mer enn å linke denne for å vise at jeg topper nerdeskalaen ganske greit.

http://www.proraiders.com/ranks/index.php?spec=Subtlety_Rogue

(fjerde beste sub rogue i verden, dicatelol dats me) Det er da altså ranks på forskjellige bosser i nyeste raid, som gir så og så mye poeng også havner man på en slik liste bla bla jeg eier ok? takk br0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel omtrent sammenlagt 600 dager played spredt på 6-7 forskjellige "mains" som jeg har byttet frem og tilbake mellom de siste 8 årene... HUFF, men så gøy det har vært ;D Har LOVET meg selv å slutte (med raiding i hvert fall) før WoD. :''''''(((((((

Trenger ikke si så mye mer enn å linke denne for å vise at jeg topper nerdeskalaen ganske greit.

http://www.proraiders.com/ranks/index.php?spec=Subtlety_Rogue

(fjerde beste sub rogue i verden, dicatelol dats me) Det er da altså ranks på forskjellige bosser i nyeste raid, som gir så og så mye poeng også havner man på en slik liste bla bla jeg eier ok? takk br0

Old School ja. Hils necwo si at han er en jævla slappkuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...