Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wait, gronn på mount? Pleide ikke de å traske rundt i...hva het den sonen igjen, den med Halaa,Osho'Gun Fields og de opprinnelige hordegutta?

Yup, stemmer det, men det er vel der Nesingwary er også, og den komodoen der er den siste du skal knærte :)

Lucky screenshot i guess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Frik over her, jeg synes standard Blizzard UI er meget enkel og behagelig. Ikke diss!

Det er greit om man loller rundt osv, men skal man ta ned første boss på hc første release uka, så krever det litt ekstra :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker meg til et skikkelig UI med tooltip on mouseover, bedre toolbars,og muligheter for bedre og mer oversiktlige unitframes.

Å heale uten for.eks target of target, selfcast, eller evnen til å kunne skru av drit man ikke trenger, som energi bar/rage/energi/mana,unit lvl,portrait, class etc... Grøss:$

Men så skal det sies at jeg ikke har asiater,i den forstand at jeg fint klarer wow på very high og fremdeles ypperlig ytelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker meg til et skikkelig UI med tooltip on mouseover, bedre toolbars,og muligheter for bedre og mer oversiktlige unitframes.

Å heale uten for.eks target of target, selfcast, eller evnen til å kunne skru av drit man ikke trenger, som energi bar/rage/energi/mana,unit lvl,portrait, class etc... Grøss:$

Men så skal det sies at jeg ikke har asiater,i den forstand at jeg fint klarer wow på very high og fremdeles ypperlig ytelse

Klarer faen ikke å heale uten Grid (med div plugins) og Quartz castbar :p I need the whole shebang! :D

Og Bartender for lè keyz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...