Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hadde sånn ond nostalgi-sirkel en liten stund jeg også - slutte med wow, kjede seg/se bilder/videoer av wow, begynne å spille igjen, innse hvorfor du sluttet, rinse and repeat.

pretty much story of my life. To år siden nå, så jeg har holdt meg fint, og har for så vidt ikke savna det engang. Men kjenner at jeg savner den tiden med såååååå saaaaaatans mye lols på TeamSpeak og raidbreaks. Herregud lol :D

Savner ikke nerd/narsasist rage though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingen av ordene deres :-( Føler meg forvist til denne tråden. Jeg kan være hun som henter øl og chips til dere mens dere spiller.

http://www.forbes.com/2009/04/23/words-online-gaming-opinions-books-newbs.html - hjelper denne? :p

nei, wow gikk jeg fort lei av, men bodd alt for mye i Age of Conan i maange år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...