Jump to content

pia123

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About pia123

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 10/12/1996
  1. Jeg har gått ned 1,6 kg, 3,5 cm rundt midjen, 0,5 cm rundt lår, 2,7 cm rundt legger og 2 cm rundt rumpe denne uken!!
  2. bedre sent enn aldri? jeg er også med! 1.59 og 73,9 kg
  3. pia123

    r

    hei! Nå har jeg nettopp spist 250 g melkesjokolade, 220 g pops og 300g seigmenn, hvor dum går det ann å bli? Har noen av dere noen tips for at jeg mistet alt jeg nettopp har stappet i meg? Har lyst til å spy og må virkelig miste vekt TIL NESTE TORSDAG (1 uke) Hjeeelp Jeg skal bort i morgen til søndag så får ikke begynt på noen 7 dagers kur, men fra mandag til torsdag (3-4 dager) passer perfekt! Har noen av dere en 3/4-dagers kur?
  4. Jente på 15 år (snart 16), 159 cm høy (vokser ikke særlig mer), 67 kg. Målet mitt er å gå ned i vekt, samtidig få en strammere og slankere kropp. Jeg trener 5-6 ganger i uken. Kun kondisjon som oppvarming (10-30min) ettersom jeg ikke liker å løpe osv, jeg tar styke hver gang generelt i hele kroppen. Tar 50kg(4x8) i knebøy, 70kg(4x10) i legg press o.l. I benkpress tar jeg 25. (3x8). Jeg går også til skolen 4 ganger i uken (30minutter vanlig/rask gange). Jeg har store og brede hofter med rumpe og kraftige lår, slank mage med tynn fasong. Timeglassfigur. Slik ser ca mitt kosthold ut: frokost 07.30/07.45: 30/40 g havregryn med 2dl melk, med oppkjært eple/banan/litt blåbær/5-10 oppkjærte mandler med litt kanel. lunsj 11.00: en brødskive med magert pålegg (kokt skinke, kalkun,laks) med advokado eller 150g mager kesam med en halv oppkjært frukt. (eple, appelsin eller pære) mellommåltid 14.00/14.20: 2 knekkebrød/en brødskive med magert pålegg (kokt skinke, kalkun) med advokado middag (varierende) 16.30-17.30: Går mye i kylling og wok, grønnsaker, salat, fisk. (spiser ikke poteter, men ris og pasta er av og til). eks: 1 kyllingfilet/laksefilet + halv tallerken med salat. Rødt kjøtt spises kun fredag med taco og evt. 1 dag til i uken. Noen dager, kveldsmat: En brødskive med magert pålegg eller en frukt. Problemet er at jeg skeier ut i helgene når det kommer til godteri. De siste ukene har jeg bare spist 1-2 ganger i uken så det er bra! Går veldig opp og ned, men fra nå av er jeg ferdig med sjokolade.
×
×
  • Create New...