Gå til innhold

Hva er deres fettprosent, jenter? Og er dere fornøyd?


Anbefalte innlegg

Min er 19,8% (Målt med "inbody")/ Er 173 høy og veier 68-69 kg.

Jeg er på en måte veldig fornøyd, siden jeg for 6 mndr siden hadde en fettprosent på 32!!

..men jeg synes virkelig ikke det ser ut som jeg har så lav fettprosent som 19,8 nå.

Jeg er ikke "toned" i det hele tatt. Har forsåvidt slanke ben og ikke så mye pupper igjen.. ;) men magen er fremdeles ganske stor. (Løs hud etter graviditeter hjelper jo selvfølgelig ikke..)

Men, hardtrening fremover, så strammer jeg i alle fall opp det jeg har mulighet til å gjøre noe med selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke fett% min, men er relativt fornøyd med den. Men i mine øyne - muskelmasse går foran fett%. Eneste grunn til at jeg skulle ha "slanket meg" er for å "se større ut" haha :) Jeg tenker slik at så lenge vekta står stille og jeg blir sterkere så må det være at jeg har gått ned i fett samtidig, for muskler veier jo. Mitt "ideal" er vel ikke helt som alle andres heller.

Men bra jobba da, thumbs up :)(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg prøver å se litt tynnere ut enn jeg egentlig er, ser jeg sånn ut

[ATTACH=full]132200[/ATTACH]

og tanita sier at fettprosenten min ligger på 34%. Og jeg er fortsatt fornøyd, av en eller annen grunn.

????

Da jeg var på 32% var jeg mye! kjukkere enn det der! Du er fin du. :)

Har hørt at Tanita er litt fæl til å overdrive da.., og det MÅ den ha gjort på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

????

Da jeg var på 32% var jeg mye! kjukkere enn det der! Du er fin du. :)

Har hørt at Tanita er litt fæl til å overdrive da.., og det MÅ den ha gjort på deg!!

Haha, ja den er nok litt overdrevet. Men når man er fornøyd selv har det kanskje ikke noe å si om det er riktig eller ikke :) Uansett hva målet ditt er tror jeg nok du finner veien. Bare å gi seg selv litt slack en gang i blandt å være fornøyd selv om man ikke føler man har oppnådd "drømmekroppen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja den er nok litt overdrevet. Men når man er fornøyd selv har det kanskje ikke noe å si om det er riktig eller ikke :) Uansett hva målet ditt er tror jeg nok du finner veien. Bare å gi seg selv litt slack en gang i blandt å være fornøyd selv om man ikke føler man har oppnådd "drømmekroppen" :)

Dere får meg til å føle meg teit her.. ;) vet jo dere har rett i det.., men det er gøy å kunne diskutere sånt som dette med noen som er litt i samme bås. Jeg er langt i fra sykelig opptatt av kropp, men akkurat i en periode nå, synes jeg det er veldig inspirerende å snakke om alt som har med kroppsforming å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje, og vil i grunn ikkje veta det heller. Ser ingen grunn til å pressa seg ned i ein viss feitt%, ved mindre ein skal konkurrera. Eg er 74kg på 167cm. Ein del er nok muskla, men mykje feitt som godt kan få ligga der;)

Ser absolutt den!; er man fornøyd er det jo ingen vits å henge seg opp i et tall. :)

Men vi er jo alle forskjellige og det har seg altså sånn at jeg er veldig glad i tall og systemer. ;) Det har motivert meg veldig i mitt prosjekt, så langt! :)

Inbodymålingene har hjulpet meg med å holde motivasjonen hele veien. :)

..og så er ikke jeg helt fornøyd enda. Det er ikke noe galt i det heller, tror jeg. Jeg vet at jeg er et verdig menneske, selv om jeg ikke har drømmekroppen. ;) ..enda! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får meg til å føle meg teit her.. ;) vet jo dere har rett i det.., men det er gøy å kunne diskutere sånt som dette med noen som er litt i samme bås. Jeg er langt i fra sykelig opptatt av kropp, men akkurat i en periode nå, synes jeg det er veldig inspirerende å snakke om alt som har med kroppsforming å gjøre :)

Var absolutt ikke meningen å gjøre det sånn! Tenkte bare å få inn et litt annet synspunkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit ikkje kva feittprosenten min er, men om eg skal ta utgangspunkt i desse bilda her:

bfp.jpg

(som truleg er veldig lite nøyaktig måte å gjere det på:p)

Vil eg seie at eg ligg på mellom 20-25%, når det er sagt må eg nesten innrømme at eg er MEGET dårleg på augemål.

Uansett kva den no ligg på, er eg temmeleg fornøgd med meg sjølv:happy: *sjølvdigging* Oh, yeah! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje kva feittprosenten min er, men om eg skal ta utgangspunkt i desse bilda her:

bfp.jpg

(som truleg er veldig lite nøyaktig måte å gjere det på:p)

Vil eg seie at eg ligg på mellom 20-25%, når det er sagt må eg nesten innrømme at eg er MEGET dårleg på augemål.

Uansett kva den no ligg på, er eg temmeleg fornøgd med meg sjølv:happy: *sjølvdigging* Oh, yeah! ;)

Godt å høre at du er fornøyd. :)

Føler jeg også ligger på 20-25%.

Tror enten inbodyen er litt snill mot meg, eller så er det bare fordelingen av fettet som er anderledes hos meg.

Jeg har slanke ben og tar det kanskje igjen litt andre plasser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke pr i dag, og det tror jeg er like greit ;) Var nede i 8, har vært oppe i 22, og ut fra eksempelbildene ser jeg nå ut som jeg er delt i to. Relativt lite på overkroppen, litt mer å ta tak i på underkroppen... Summa summarum er den vel helt ok :)

(Har bare testet på Tanita, hvis det er den typen de har på sats, så vet ikke om det er verdt det å sjekke igjen, ettersom den visstnok ikke er så nøyaktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...