Gå til innhold

Min-egen-lykkes-smed

Medlemmer
  • Innholdsteller

    74
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Min-egen-lykkes-smed

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Veldig nysgjerrig på hvordan det går med deg, siden jeg selv føler jeg ikke får noen fremgang på underkroppen..
  2. Ahh.. Har lurt litt på å variere litt. Fast opplegg da, tenker du? F.eks: 12x3 søndag, 8X4 ons og 5x5 fredag?
  3. He he.., når jeg tenker meg om er det ganske mange unntak på 5X3 sett.. Nesten alle øvelsene er jo et unntak faktisk I øvelsene planke, armhevinger og Chins kjører jeg jo ikke 5x3. Planke: 1 min og 30 sek + 1 min + 1 min- ben i strikk og med utfall. Armhevinger: 20 stk+10 stk+10 stk Chins: 3 rep. 30 sek. negative+30sek neg.+30 sek.neg Bulgarske utfall: 8 rep med 2x10 kg manualer. 3 sett.
  4. Takk. Er jo veldig fornøyd med hva jeg har fått til, til nå. Helt klart! ...men du vet; mye vil ha mer og jeg er ikke tilfreds med bare å være slank, jeg vil videre og finne den beste utgaven av meg selv. ..og den har muskler! :-D ..men vet jo at du har rett i at jeg må ta tiden til hjelp. Er nok litt utålmodig av natur ja.. :-P
  5. Legge ut, mener du..? Jeg trener A,B,C nå. Har gjort det en måned ca. Har hovedfokus på rumpa. 3 sett på alt og 5 rep, med så tunge vekter jeg klarer. (Unntaket er skuldre, med 7 rep, siden jeg lett får vondt etterpå av å kjøre tyngre der og glute bridge med 8 rep, da jeg føler det blir vanskelig med god kontakt når jeg kjører alt for tungt på rumpa.) A: Bulgarske Benk skuldre Glute bridge planke i strikk B: Mark Chins Glute bridge Skuldre Armhevinger C: Chins Bulgarske Benk Glute bridge planke i strikk Kosthold en typisk dag: Frokost: 4 rugsprø knekke
  6. Så du tror at det kan være bedre å dele opp, enn å ta fullkroppsprogram? Jeg har jo bare 3x45 min i uka å gjøre det på, tror du det er nok til å dele opp? Jeg prøver å få inn en ekstra trening i uka med jogging/intervall, i tillegg til helsestudio, men mer tror jeg ikke jeg klarer å presse inn.
  7. Jeg har mål med Inbody 720, med jevne mellomrom. Vet at den ikke ikke er 100% nøyaktig, men har lest meg opp på seriøse studier og den ligger faktisk på 97% i forhold til Dexa, når man er nøye med forberedelsene til testen og det er jeg alltid! Tar den til samme tid hver gang, på fastende mage, om morgenen, ingen trening før osv. I tillegg har jeg vært hos en plastisk kirurg, (skal fjerne overskuddshud etter vekttapet og graviditeter). Han ga meg jo ikke noe spesifikt tall, men etter å ha klype i meg sa han at det var sjeldent han så voksne kvinner med så lav fettprosent. ..gjett om jeg va
  8. Jeg er kvinne, 36 år, 173 cm og 66 kgo. Har trent på helsestudio i 1/2 år nå. Var totalt uttrent fra før og overvektig. Jeg har kommet langt i forhold til hvor jeg var for 8 måneder siden, men føler at ting går så veldig treigt nå!!!! Har så lyst til å se litt mer muskler på kroppen!! Litt om veien jeg har gått til nå: Jeg har gått ned 20 kg på 8 måneder. De første 4 månedene gikk jeg veldig mye turer og trente etterhvert på apparater på helsestudio. Lå på 500-700 i underskudd på kcalorier. I denne perioden mistet jeg mye fett, men dessverre også 1 kg muskler *grine* Fra nyttår
  9. Så da er det bare å kjøpe en bikini som matcher blåmerker da..?
  10. He,he.. Er ikke bare meg som ender med blåmerker altså..! Jeg legger en treningsmatte på benken, for å slippe den kanten. ..må kanskje brette en av dem og legge den under stanga og da.., selv om det sikkert ser en smule "noldus" ut.. haha Den balanseputa så jo grei ut. ..men tror ikke jeg gidder å legge ut 500 kr for den.. Ikke før jeg begynner å blø i alle fall
  11. Off.., ja, vet jo egentlig det.., men det er så vanskelig å vite hvor mye jeg skal tørre å ligge over, uten å feite meg opp igjen. Konser på å få nok proteiner, i alle fall. Og spiser godt. 2300 kcal i gjennomsnitt. Går veeeeeeldig sakte ned i vekt. 1 kg siste måneden. Hva om jeg spiser bare 200 kcal ekstra om dagen, er det tilstrekkelig tro..?
  12. Det er vel det jeg bruker.. Sånn en stoffbit med borrelås rundt stanga. ..men kanskje det finnes bedre typer enn den jeg bruker da..? Har lyst til å øke i vekt, men frister lite i forhold til au.
  13. ..ikke det at blåmerker er så farlig, rent estetisk, men det er litt vondt i lengda, når jeg hele tiden må hive stanga på blåmerker to dager etter, etter det oppstod. Trener med stang, 60 kg, med beskyttelse OG håndkle for å polstre ekstra rundt stanga. Likevell er det ubehagelig. Finnes det noe alternativ? Forslag til bedre beskyttelse?
  14. Ja, rumpa er en stor motivasjonsfaktor. Jeg tenker at jeg kanskje ikke trenger å supersette mellom hver øvelse nå, som jeg har kuttet ned litt på antallet. Eventuelt kan jeg supersette halve treningen og ta pauser andre halve.. Jeg har trent i 5 måneder, men de første 2,5 månedene var jeg kun på apparater og "knotet". Lå også i kcaloriunderskudd og gikk også ned 15 kg i denne perioden, så forholdene lå ikke akkurat til rette for maksimal muskelvekst. Fra Januar har jeg vært på frivektrommet og konsert på ordentlige øvelser. Har gått ned 5 kilo til siden nyttår, men er nå ca der jeg v
×
×
  • Opprett ny...