Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blir forferdelig sulten da jeg er ferdig med styrkeøktene mine, så jeg lurer på om dere har med noe på trening som dere spiser med en gang dere er ferdige og går i garderoba? Det tar så lang tid før man får spist da man må reise hjem igjen, dusje, lage middag osv... Gjerne noe lettvinte greier som metter en kort stund? :)

Fortsetter under...

Annonse

Sikkert et teit spørsmål, men hva er egentlig questbars? :p Altså, er det noe spesielt med de? Hvor får man tak i det?

Etter min mening er det de beste proteinbarene - sykt gode på smak og fint næringsinnhold :) Jeg bestiller de fra iHerb, blir dessverre ganske dyrt i lengden da det er fort å bli avhengig, hehe :p

Gjest QueenWinther

Cottage cheese (det passer i alle situasjoner)

questbar

shake + banan

bare banan

bare shake

?

egentlig alt du kan ha i treningsbaggen, som du ikke på død og liv MÅ varme opp. Stek noe kvelden før, kjøp litt frukt, en boks kesam osv. Fantasien er det eneste som setter grenser? (:

I min veske/treningsbag/skolebag har jeg ALLTID liggende en questbar sånn i tilfelle :)

Ellers er jo type tørrmat som porsjonspose med proteinpulver, nøtter, tunfiskboks, riskjeks, krabbepostei/krabbekjøtt/makrell i tomat-porsjonsbokser, rett i koppen-suppe osv geniale ting som du bare alltids kan ha liggende i bagen for dager hvor du hwr glemt å ta med mat! Holder seg lenge og i romtemperatur :) greit å ha et lite lager, haha!

Ellers finner du nesten alltid et eple/en frukt og en skyr oppi veska/bagen min, men skyren er jo ikke videre digg å la ligge ute i noen dager :p

Annonse

questbar - kanskje ikke det aller mest gunstige da de ikke gir særlig mer energi en type. 160-200 kcal per stk..men fungerer greit for meg selv om jeg nok "BURDE" spise noe mer. Ellers fungerer det fint å ha proteinpulver i slike små fryseposer, og legge i shaken (da grises det ikke utover). Også rosiner, nøtter, frukt er lettvindt å ha med seg. Polarbrød og peanøttsmør er også greit da holdbarheten er god og ikke avh. av kulde/kjøleskap =)

100 g frosne blåbær

50 g kokosmelk (jeg bruker lett, fordi den ikke stivner i kjøleskapet)

1-2 scoops prottispulver (for tiden cookies&cream, neste pose blir vanilje)

Vann for å oppnå ønsket konsistens

Kjør blender til det er smooth :hungry:

Kjæresten liker å slenge oppi en banan også, men jeg foretrekker den ved siden av.

Enjoy!

Spiser halve kaka før og halve kaka etter trening :D (eller hele før hvis det er gått for lang tid siden siste måltid)

[ATTACH]132070[/ATTACH]

Havregryn

Eggehvitter/egg

Proteinpulver

Krydder/søtning

Bær/frukt

Nøttesmør/kokos

Vann/melk

Mengder og tørrvare tilpasses etter makroene :thumbsup:

post-154-1444096963714_thumb.jpg

Spiser halve kaka før og halve kaka etter trening :D (eller hele før hvis det er gått for lang tid siden siste måltid)

[ATTACH]132070[/ATTACH]

Havregryn

Eggehvitter/egg

Proteinpulver

Krydder/søtning

Bær/frukt

Nøttesmør/kokos

Vann/melk

Mengder og tørrvare tilpasses etter makroene (y)

Syns du er en skikkelig motivasjons bilde. Trener hver dag, og lager så good mat. Im jelly :p:ROFLMAO:

Edit: JIZZZES DEN kaka såg GOOD UT...Drueeeeeeling all over here :roflmao::)

Syns du er en skikkelig motivasjons bilde. Trener hver dag, og lager så good mat. Im jelly :p:ROFLMAO:

Edit: JIZZZES DEN kaka såg GOOD UT...Drueeeeeeling all over here :roflmao::)

Mange slags takk for det - heldigvis er kjæresten likedan(greit å være støpt i samme form) :D

Den er krisegod - hadde jeg ikke hatt viljestyrke eller evne til å variere kostholdet hadde jeg forspist meg på den

God å ha etter trening, motivasjon - eneste jeg tenker på mot slutten er "snart kake"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...