Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele det som kalles for hulderhåret med dere. Det er umulig å få kontroll på det. Det er ikke krøllete, det er ikke slett - det er noe slitsomt midt i mellom. Krøller jeg det så blir det slett, sletter jeg det så blir det krøllete. Hårspray funker ikke, produkter generelt har ikke hold i det.

Det er regelrett kaos, helt til det plutselig blir helt flatt.

[ATTACH]135922[/ATTACH]

Innafor! Ser ut som du har *host* hygga deg *kremt* !

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Ser at det ble diskutert hårtap tidligere i tråden her.

Jeg driver et forum for alle med hårtap, http://alopeci.info

Det ER mulig å få tilbake tapt hår uten transplantasjon, hårsystem el., nemlig ved å bruke medisiner!

Her er mine resultater:

[ATTACH]140591[/ATTACH]

Sjekk ut forumet eller spør her! :)

post-33810-14440978062237_thumb.jpg

Blir vel noe a'la det her på meg.. depends litt på hvor langt hår jeg har :o ... og evnt om jeg har striper eller ikke o_O

Har ikke snøring på noen andre sveiser med sort hår.. uten at det skal bli helt snålt :p

post-26841-14440978071692_thumb.jpg

post-26841-14440978071958_thumb.jpg

post-26841-14440978072401_thumb.jpg

Annonse

har alltid hatt laaangt, ufarget brunt hår, og er ikke så fjollete av meg + nesten alltid på farten og da... ender jeg mer eller mindre alltid opp med en litt høy hestehale hver dag :confused:(y) Holder håret borte ifra trynet og alle plasser det kan være i min vei, iallefall, som er VELDIG praktisk, men kanskje ikke det mest fancy og elegante en kan komme over :p

• 3 uker senere...

Etter å ha hatt langt hår i alle år prøvde jeg guttekort hår i en periode, og ELSKET det. Sykt fett, om man bare tørr å klippe seg kort, for det er definitivt verdt det. Etter hvert begynte jeg å spare til langt igjen, og nå nærmer lengden seg til det den en gang var før i tida. Men jeg har glemt flettekunster! Også er langt hår relativt upraktisk på trening... Hvilke frisyrer bruker dere med langt hår når dere trener, eventuelt noen spesielle fletter?

Gjest =xXx=

Passert 40, begynner å bli fjoner igjen på skallen. Jentungen mente jeg hadde "vaginasveis". Da ble det maskin gitt, og tidlig legging ungjævelen. Driver å sparer på litt lengde nå. Skal på party snart, tenker å få til en fjonete hanekam. Blir gøy å se blikkene når ingen tørr å stirre…;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...