Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

dumt spm: NÅr man sjekker næringsfordelingen på spareribs på diett.no er det da for 100 g kjøtt eller 100g kjøtt inkludert bein?? åper på det første... for 500kcal for 200 g inkludert bein er jo sattans så mye.. håper på raskt svar, skal konsumeres i dag !

dumt spm: NÅr man sjekker næringsfordelingen på spareribs på diett.no er det da for 100 g kjøtt eller 100g kjøtt inkludert bein?? åper på det første... for 500kcal for 200 g inkludert bein er jo sattans så mye.. håper på raskt svar, skal konsumeres i dag !

Det er pr spiselig andel, altså kjøtt, og ja det er mye. 100 gram ribbe har like mye nesten.

Litt usikker på om dette spm skal inn her eller i den store PSMF-tråden, men satser på at det passer her siden det i grunn er et ganske dumt spørsmål...

Hvor stort energiunderskudd er det anbefalt å ligge på når man kjører PSMF i to uker? I følge FB sin energikalkulator har jeg et daglig behov på 2317 kcal (27 år, 60 kg, 164 cm og moderat aktiv gjennom diettperioden). Jeg har tidligere prøvd meg på PSMF, og kom opp i ca 1000 kcal om dagen.

Så da er spørsmålet, et så lavt energiinntak vil vel føre til at kroppen går inn i sparemodus?

I så fall, vil et økt inntak av fett være den beste måten å få opp energiinntaket?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...