Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Noen som vet når og hvor det er mulig å få tak i den nye sjokolade/mintsmaken? Vil ikke bestille fra quest selv iom at frakt kommer på 15 dollar, og jeg vil helst bare smake 1 bar først. :)

Tror nok en må vente en stund før den kommer til Norge og :/

Om du ikke finner noe annet utsalgssted enn quest sine egne sider må du nok gå for den !

Bor du i Oslo? Om bare vil prøve en kan vi jo (vi ja, jeg er med !!) gå sammen flere og spleise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok en må vente en stund før den kommer til Norge og :/

Om du ikke finner noe annet utsalgssted enn quest sine egne sider må du nok gå for den !

Bor du i Oslo? Om bare vil prøve en kan vi jo (vi ja, jeg er med !!) gå sammen flere og spleise!

Bor ikke i Oslo så det blir nok litt styr, får vel heller bare vente til de er kommer til iHerb (der fikk de smores relativt kjapt tror jeg) eller andre lignende steder får de inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser du proteinbarer? Da er du til stor hjelp!

I forbindelse med min bacheloroppgave undersøker jeg hvilke faktorer som er viktig for forbrukere av proteinbarer.

En spennende vri mot slutten av undersøkelsen

Klikk på linken for å komme til spørreundersøkelsen.

https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_7X14XQP51D9UmSV

Hvis du kjenner noen som spiser proteinbarer setter jeg kjempe stor pris på om du oppfordrer dem til å ta denne undersøkelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser du proteinbarer? Da er du til stor hjelp!

I forbindelse med min bacheloroppgave undersøker jeg hvilke faktorer som er viktig for forbrukere av proteinbarer.

En spennende vri mot slutten av undersøkelsen

Klikk på linken for å komme til spørreundersøkelsen.

https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_7X14XQP51D9UmSV

Hvis du kjenner noen som spiser proteinbarer setter jeg kjempe stor pris på om du oppfordrer dem til å ta denne undersøkelsen.

besvart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spiser du proteinbarer? Da er du til stor hjelp!

I forbindelse med min bacheloroppgave undersøker jeg hvilke faktorer som er viktig for forbrukere av proteinbarer.

En spennende vri mot slutten av undersøkelsen

Klikk på linken for å komme til spørreundersøkelsen.

https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_7X14XQP51D9UmSV

Hvis du kjenner noen som spiser proteinbarer setter jeg kjempe stor pris på om du oppfordrer dem til å ta denne undersøkelsen.

Også besvart denne! Og jeg må si at den "spennende vrien" på slutten var veldig interessant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undersøkelsen kan ta 7-10minutter. Jeg svarte aldri. Og med det fikk jeg avsluttet etter 2sekunder. Fikk ikke svare noe mer om at jeg kunne tenkt meg/vurderer/ eller noe...Snytt for den gleden med å få se hva man lurer på om questbar

takk for at du tok deg tid til å gå inn på den, men du var desverre ikke i målgruppen denne gangen T-mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Ja har du smakt denne nye smaken? Kan den sammenliknes med after eight?

Ja, jeg synes at den kan sammenlignes :) er ikke sykt mye mintbiter i den - men de er passe søte uten å være over powering, på en måte. er også litt cookie-biter i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...