Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jaa, tittelen sier vel alt? er litt matlei, går for det meste i fiskekaker, pitabrød med skinke og taco hos meg, men har litt lyst å prøve noe nytt og mer "spenstig" mat, i tillegg spiser jeg endel sjokolade og smågodt, hvilket godteri synes dere er best? haha, ganske random post, men spennende å se hvilken mat og godteri folket liker :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26266-favorittmaten-og-godteriet-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm... where to begin?

Mat: Kebabpizza (pizza generelt), taco og lasagne er alltid godt :D ein solid biff på ordentleg restaurant er alltid digg!

snop: smææææææsj, raude og blå smågodt bær ting, ben&jerrys, kake/is og den slags

Annonse

Mat: All the food!

Biff, med en skikkelig feit og god saus, bakt potet med en hvitløks/kryddersmørblanding er det få ting som slår.

En skikkelig god tynnbunnet pizza med masse urter er også en høydare.

Og ikke minst: En hjemmelagd burger proppfull av hvitløk, chili og awesome!

Godteri: Sjokolade av nesten alle typer. Mintsjokolade er et hederlig unntak, og noe av det jævligste jeg vet om..

Mat: andebryst med klassisk tilbehør, sushi og godt kjøtt med pommes frittes (sistnevnte er en STOR svakhet).

Godis: kokosboller, pistasjeis, hvit/lys sjokolade (freia, kinder, devine), ellers er en bra blandet smågodtpose vanskelig å motstå.

Mat: All the food!

Biff, med en skikkelig feit og god saus, bakt potet med en hvitløks/kryddersmørblanding er det få ting som slår.

En skikkelig god tynnbunnet pizza med masse urter er også en høydare.

Og ikke minst: En hjemmelagd burger proppfull av hvitløk, chili og awesome!

Godteri: Sjokolade av nesten alle typer. Mintsjokolade er et hederlig unntak, og noe av det jævligste jeg vet om..

ditto. blir så jævla skuffa hver gang jeg putter en sjokolade i munnen som man skulle tro inneholdt masse god flytende karamel, men så er det mintguffen. huff, akk au

ditto. blir så jævla skuffa hver gang jeg putter en sjokolade i munnen som man skulle tro inneholdt masse god flytende karamel, men så er det mintguffen. huff, akk au

Jeg tror jeg kunne spist en hel "travel value"-stor after eight hver dag om ikke konsekvensene var så lite attraktive.

Annonse

Min oppskrift på en slags annerlede type taco, en slags gresk-tyrkisk kebabsomething:

Kyllingkjøttdeig med shish-kebabkrydder (kommer i sånne engangsposer ala tacokrydder), i pitabrød med agurk og tzatziki (Tine har en veldig god variant, men går også an å lage selv.)

Sikkert masse carbz nd shit, men hvem bryr seg, det er seriøst dritgodt.

Favorittgodteri: Alt med sjokolade.

Vårruller! Er helt obsessed med det. De er best når du lager helt fra bunnen av, og da kan du jo også bestemme hva som skal være i ;) Også må selvfølgelig sweet chilli saus serveres ved siden av:)

Godteri: Charlottes iskrem Mocca med banan:love: , Ben&Jerrys cookie dough, Henning olsen vaniljeis med opptinte jordbær.. Lista er lang :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...