Gå til innhold

Hva spiser dere på nyttårsaften?


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan klarer dere å få kalkunen tørr - eller er det kanskje bare meg som aldri synes kjøtt blir tørt :p ? Jeg vet at det følger med stekepose til hel kalkun, brukte det i fjor og da ble det langt ifra tørr!

Men i år skal jeg faktisk spise middag helt alene, kylling og grønnsaker ish..

Skal møte "folka" rett før midtnatt, så jeg er da ikke såå stusselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å få kalkunen tørr - eller er det kanskje bare meg som aldri synes kjøtt blir tørt :p ?

Jeg spiser enda nyttårsmiddag hjemme hos mamma, så vet ikke helt hvordan det går til. Men så er jeg litt sær når det kommer til tørrhet på kjøtt da, synes kanskje det blir tørt litt for fort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir visst noe kalkun i år også :)

I fjor spiste vi kjempegod kalkun.. det eneste skåret i gleden var at vi var bare tre som fikk nyte den, fordi resten av gjengen satt fast i bakken opp fjellet! hahahah! for noen tapere.. jaja.. de kom opp til hytten igjen akkurat ti på tolv så da fikk de feiret og spist, de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...