Gå til innhold

Hva spiser dere på nyttårsaften?


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lakto-ovo-vegetarianer :)

Hva pleier du å spise da?

Jeg pleier og spise; havregryn, bringebær, proteinpulver, maltodextrin, tunfisk, tomat, paprika, valnøtter, mandler, selolje, tran, laks, brokkoli, spinat, søtpotet, byggris(ikke boil in bag..), kylling, oliven olje, eple og andre ting som går inn gjennom munnen: bcaa, kreatin, krydder, medisin, vitamin(er), grønn te, vann.

Får ikke lakto-ovo-vegetarianere en del nærings/vitamin/mineral mangler?

Jeg regner med det går en del av kesam/cottage cheese/melk og egg? :p

Hvordan ser kostholdet ditt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier og spise; havregryn, bringebær, proteinpulver, maltodextrin, tunfisk, tomat, paprika, valnøtter, mandler, selolje, tran, laks, brokkoli, spinat, søtpotet, byggris(ikke boil in bag..), kylling, oliven olje, eple og andre ting som går inn gjennom munnen: bcaa, kreatin, krydder, medisin, vitamin(er), grønn te, vann.

Får ikke lakto-ovo-vegetarianere en del nærings/vitamin/mineral mangler?

Jeg regner med det går en del av kesam/cottage cheese/melk og egg? :p

Hvordan ser kostholdet ditt ut?

Aha =P Ikke en litt spesiell middag i dag, da? :)

Aner ikke hva tilbehøret blir til meg ennå, men!

Neida, ikke jeg i hvert fall! Tar vitamin og mineraltilskudd på noen dager hvor jeg ikke er himla flink med grønnsaker. Udo's choice for Omega 3,6,9. Spiser variert, og prøver generelt å få i masse grønnsaker av alle typer. :) Går en del kesam og egg i hvert fall ja! Er ikke så glad i å drikke melk, med mindre det er sjokolademelk! Spiser sojaprodukter, quorn(sopprotein), tofu, seitan linser og bønner.. Det er vel "kjøtterstatningene" jeg bruker mest. Ellers spiser jeg jo havregryn, bær, masse grønnsaker, frukt nøtter, potet og ris, quiona og bulgur, og proteinpulver(og litt pasta :D), og diverse annet. Godt og variert! Lakto-ovo vegetarianere har det nok lettest sånn sett, siden vi ikke kutter ut så masse. :) Du kan følge med på loggboken min når jeg starter opp igjen etter nyttåret for måltidseksempler :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha =P Ikke en litt spesiell middag i dag, da? :)

Aner ikke hva tilbehøret blir til meg ennå, men!

Neida, ikke jeg i hvert fall! Tar vitamin og mineraltilskudd på noen dager hvor jeg ikke er himla flink med grønnsaker. Udo's choice for Omega 3,6,9. Spiser variert, og prøver generelt å få i masse grønnsaker av alle typer. :) Går en del kesam og egg i hvert fall ja! Er ikke så glad i å drikke melk, med mindre det er sjokolademelk! Spiser sojaprodukter, quorn(sopprotein), tofu, seitan linser og bønner.. Det er vel "kjøtterstatningene" jeg bruker mest. Ellers spiser jeg jo havregryn, bær, masse grønnsaker, frukt nøtter, potet og ris, quiona og bulgur, og proteinpulver(og litt pasta :D), og diverse annet. Godt og variert! Lakto-ovo vegetarianere har det nok lettest sånn sett, siden vi ikke kutter ut så masse. :) Du kan følge med på loggboken min når jeg starter opp igjen etter nyttåret for måltidseksempler :p

Jeg glemte og spørre hva grunnen til at du er/ble lakto-ovo-vegetarianer er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KALKUN!

Alltid hatt, kommer sikkert alltid til å ha! :)

Tilbehør: herlig saus kokt i mange timer, potetstappe, rosenkål, waldorffsalat og stuffing.

Og jeg overspiste som vanlig ETTER måltidet.. .,-.- stuffing av slags ris, rosiner, nøtter, olje/fett, svisker... Heheh, heeele bollen! Hva i huleste skal man gjøre med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KALKUN!

Alltid hatt, kommer sikkert alltid til å ha! :)

Tilbehør: herlig saus kokt i mange timer, potetstappe, rosenkål, waldorffsalat og stuffing.

Og jeg overspiste som vanlig ETTER måltidet.. .,-.- stuffing av slags ris, rosiner, nøtter, olje/fett, svisker... Heheh, heeele bollen! Hva i huleste skal man gjøre med det??

Kos deg med god samvittighet...det er jul bare en gang i året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...