Gå til innhold

Ta varmt imot nyttårsforsetterne!


Pinglo

Anbefalte innlegg

men samtidig sitter jeg litt med følelesen av at jeg ødela treningsgleden deres der og da. :(

Det skal du ikke tenke på! Selv har jeg alltid satt pris på at folk kommer og sier ifra om teknikken har mangler eller rett og slett er helt på bånn. Ja, det ødelegger litt av treningsgleden der og da, men mestringsfølelsen av å lære seg det skikkelig og slik bare få mer fremgang i ettertid er verdt den ene litt sure økta. Så aldri slutt å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig hyggelig innlegg! (Trodde først det var fra i år :-)) Jeg er ikke heeelt fersk, men har vært av lenge, og nå som jeg endelig har kommet i gang igjen merker jeg at det er lett å bli litt usikker og selvbevisst. Fint å se at det er så mange hyggelige folk der ute, og at usikkerheten bunner mest i en sjøl :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er MAAAAANGE nybegynnere på det ene stedet jeg trener, siden det er nyoppstartet og eneste i kommunen. Jeg har holdt på med styrketrening et drøyt år, men føler meg heeeeelt grønn... Men i dag måtte jeg bort å pirke litt :p

Knebøy kunne så vidt kalles for kneknekk... Så da prøvde jeg å lære bort det viktigste :)

Klapp på egen skulder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...