Gå til innhold

Ta varmt imot nyttårsforsetterne!


Pinglo

Anbefalte innlegg

Jeg blir vel en av nyttårsforsetterne nå i januar, men jeg har bestemt meg for at det skal bli en varig endring, det må bli en varig endring:p (jada, det har de vel sagt alle som en, år etter år...så jeg skjønner at folk er skeptiske sånn sett:p) Jeg er ny på dette forumet, men har vel vært inne daglig (og lenge av gangen) siden jeg var ferdig med siste eksamen, egentlig når jeg begynte å lese til eksamen, til nå har jeg bare lest meg opp på forskjellige områder, og er mer motivert enn noensinne til å begynne å trene :D Håper bare at det er noen fra treningssenteret her som leser denne tråden, og er imøtekommende når jeg begynner. *litt nervøs, er jo litt skummelt*.

Ja lit skummelt er det. Et treningsstudio har heldigvis flere avdelinger:d. Jeg holdt meg mye på lipmaskjin, og når de store gutta var borte så løp jeg inn som en sommeryr kjerring og prøvde meg på frivekt:)). Liker så godt den formen for trening nå at de store gutta ikke kan holde meg unna lengre....lykketil med livsstilsendringen.. Om man vil får man til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir vel en av nyttårsforsetterne nå i januar, men jeg har bestemt meg for at det skal bli en varig endring, det må bli en varig endring:p (jada, det har de vel sagt alle som en, år etter år...så jeg skjønner at folk er skeptiske sånn sett:p) Jeg er ny på dette forumet, men har vel vært inne daglig (og lenge av gangen) siden jeg var ferdig med siste eksamen, egentlig når jeg begynte å lese til eksamen, til nå har jeg bare lest meg opp på forskjellige områder, og er mer motivert enn noensinne til å begynne å trene :D Håper bare at det er noen fra treningssenteret her som leser denne tråden, og er imøtekommende når jeg begynner. *litt nervøs, er jo litt skummelt*.

Bare husk at de fleste av oss på frivektsavdelingen liker å bli spurt om råd - så lenge du spør oss mellom sett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at de fleste av oss på frivektsavdelingen liker å bli spurt om råd - så lenge du spør oss mellom sett ;)

Jeg hadde aldri turt å forstyrre noen som har masse muskler og holder på å løfte:P :) men kanskje jeg tør å driste meg til å spørre om hjelp når de tar seg drikkepause eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mens jeg er omvendt :p jeg har ved et par anledninger spurt om hjelp til øvelser jg egentlig kan, i håp om å innlede en samtale/tørre å snakke med han :p dessverre har ikke teknikken fungert, da den beskjedne meg uansett ikke tør å holde en samtale gående og ender med å si blygt takk, se i bakken og vente til han går igjen! Sukk... Mitt nyttårsforesett går mer i retning av å skjerpe meg på dette området i år :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mens jeg er omvendt :p jeg har ved et par anledninger spurt om hjelp til øvelser jg egentlig kan, i håp om å innlede en samtale/tørre å snakke med han :p dessverre har ikke teknikken fungert, da den beskjedne meg uansett ikke tør å holde en samtale gående og ender med å si blygt takk, se i bakken og vente til han går igjen! Sukk... Mitt nyttårsforesett går mer i retning av å skjerpe meg på dette området i år :p

Det er en treningssak - men nå vet du hvordan vi gutta har det på byen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja misunner dere ikke! Jeg tør knapt å få blikkontakt på byen :p men som noen fortalte meg en gang; if you can't make it - fake it! Så begynner å bli litt flink til å simulere selvsikkerhet og selvtillit!

Tja...en kompis av meg regnes for å være en av de råeste "PUA"-ene. Som han sier - snakk med folk for å bli venn. Alt over er en bonus. Man har ikke nerver for å snakke med noen for å bli kjent med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja misunner dere ikke! Jeg tør knapt å få blikkontakt på byen :p men som noen fortalte meg en gang; if you can't make it - fake it! Så begynner å bli litt flink til å simulere selvsikkerhet og selvtillit!

Simulere selvsikkerhet og selvtillit:)har du/ dere noen tips:d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simulere selvsikkerhet og selvtillit:)har du/ dere noen tips:d

Det går på hva du ønsker, og hva du tror om dem. Hva tenker du når noen kommer bort til deg? Tenker du at de skal ha noe? Ikke tenk på at du tar noe eller må gi noe - det gjør du vel ikke med venner heller. Har du prestasjonsangst når du spør en som jobber på butikken om hvor melken står?

Det beste tipset jeg kan gi er å trene på å se noen i øynene og si "hei!". Ikke si "hei", men "hei!". Ikke tenk på hva som skjer etterpå, bare hils. Når det er naturlig tar du det et steg videre. Men som sagt - ikke skap forventninger, og ikke tenk for mye i forkant. Og om du møter noen som er frekke, så er det ikke deg de er frekke mot - de bare eier ikke folkeskikk om de er frekke uten å kjenne deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på hva du ønsker, og hva du tror om dem. Hva tenker du når noen kommer bort til deg? Tenker du at de skal ha noe? Ikke tenk på at du tar noe eller må gi noe - det gjør du vel ikke med venner heller. Har du prestasjonsangst når du spør en som jobber på butikken om hvor melken står?

Det beste tipset jeg kan gi er å trene på å se noen i øynene og si "hei!". Ikke si "hei", men "hei!". Ikke tenk på hva som skjer etterpå, bare hils. Når det er naturlig tar du det et steg videre. Men som sagt - ikke skap forventninger, og ikke tenk for mye i forkant. Og om du møter noen som er frekke, så er det ikke deg de er frekke mot - de bare eier ikke folkeskikk om de er frekke uten å kjenne deg :)

jeg tror at det har med at personer som er godt trent, er bevis på at dem har peiling på hva de driver med. Det kan virke skremmend for oss som ikke er kommet så langt. Men kunnskap skaper selvtillit,så å studere hjelpe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja. Jeg ser til stadighet folk som med fordel kunne tatt imot mine råd og tips for å få bedre utbytte av treninga, men etter at jeg prøvde å hjelpe hun damen som fortvilt prøvde å trene på seg nakke og skulderskader i nedtrekken og fikk glefs tilbake har jeg blitt mer tilbakeholden :p

Nå ser ikke jeg topptrent ut heller, selv om jeg investerer mye mer tid enn de fleste i trening hver uke, så det hjelper sikkert ikke på at folk vil ha hjelp fra min kant.Gruer meg imidlertidig til neste uke. Det kommer til å være kø overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har hørt uttykket "stille før stormen"? I dag var det tre andre på trening. Lurer på hvordan det blir i uke 2, 2012 ;)

Ja , var omtrent alene i dag. Deili å slippe å vente på plass;). Rart at så mange må vente til 1 januar med å starte å trene. Da er de ikke ivrig etter å starte. Hvorfor ikke prøve å skvise inn en trening i ny og ne, i den mest slitsomme tiden av året, det er jo da man kanskje trenger den mest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja. Jeg ser til stadighet folk som med fordel kunne tatt imot mine råd og tips for å få bedre utbytte av treninga, men etter at jeg prøvde å hjelpe hun damen som fortvilt prøvde å trene på seg nakke og skulderskader i nedtrekken og fikk glefs tilbake har jeg blitt mer tilbakeholden :p

Nå ser ikke jeg topptrent ut heller, selv om jeg investerer mye mer tid enn de fleste i trening hver uke, så det hjelper sikkert ikke på at folk vil ha hjelp fra min kant.Gruer meg imidlertidig til neste uke. Det kommer til å være kø overalt!

Kjip opplevelse der ja:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...