Gå til innhold

Kva har du på pulten din ?


ubertass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

-Maaaaasse papirer

- 2 lip glosser

- nøkler

- 2 kaffekopper

- neglefil

- speil

- eyeliner

- body lotion

- vannflakse

- ikke mindre enn 9 penner og 6 tusjer

- maaaaasse post it's...

- binders

- stiftemaskin

- hullemaskin

- 3 skrivebøker

- bli blodgiver brosjyre.

- tyggis

- snus...

- julestjerne

- julegaver som ble handlet i lunsjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pult? Jeg har okkupert stuebordet! :cool: Ikke nok med det, så er det hovedsaklig mine ting som ligger strødd over bordet :whistling:

Men, hva har jeg så på stuebordet, jo;

- bærbar pc (med liten spisebrikke under, for å forhindre merker i bordplata) og mus + musematte

- fire tomme bokser med pepsi max + en ferdig tygd tyggis oppå den ene boksen.

- dagens post

- to pakker tyggis, den ene er tom, den andre er det to tyggiser igjen i

- dagens avis

- en matboks med litt hobbyutstyr

- et penalhus med skrivesaker

- en oppskrift som er rivd ut fra et eller annet ukeblad

- en heklet nisse som er klar til toving

- et pannebånd

- fjernkontrollen til tv

- en brikke med nissemotiv

- et lys

...skal jeg skrive alt som er under bordet, så vil dette innlegget bli veldig langt :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som Lily, jeg har okkupert stuebordet. Der har jeg fjernkontroll til både lys og tv, tallerken, tre glass, en kopp kaffe, urtesalt, særtrykk av tvisteloven, pc, en innpåsliten katt, en tom flaske farris, en lysestake, tanntråd, briller, treningsloggbok og en tom ølflaske.

Bordet har seks skuffer... der er all den andre driten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en jævel på autorefraktoren(skrev jeg det rett? (på sånn måte at jeg skvetter minst like mye som kunden når jeg skal måle lufttrykket)):eek:..

joa, alt er riktig sånn bortsett fra at man ikke bruker en autorefraktor til å måle lufttrykket ;) da bruker vi ett tonometer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, alt er riktig sånn bortsett fra at man ikke bruker en autorefraktor til å måle lufttrykket ;) da bruker vi ett tonometer :)

Vi bruker samme maskinen vi :p. Så da bytter vel ikke den navn, selv om det måles lufttrykk?:eek: (Jeg kan ikke dette her altså, som du ser, jeg vet hvordan man gjør alt, men jeg har jobbet med det i ca 2 mndr..:huh: Mange rare begreper som ikke sitter der de skal:whistling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...