Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Har like mye hår på brystet som jeg hadde da jeg ble nyfødt :facepalm: Riktignok av naturlige HÅRsaker :cool: Trommelyd.no

Annonse

Skrevet

Kommer helt an på mannen det sitter på ;) Før var jeg skikkelig skikkelig anti-hår-på-brystet jente, men så ble jeg, vel, litt eldre og mer moden kanskje? ;) Og på noen er det regelrett sexy! (Jeg snakker fortsatt ikke ulvemannen her da).

Men støtter Stine smurfine over her, totalt underordnet mannen det vokser/ikke vokser på :) Er han sexy i mine øyne, så er han sexy, med eller uten :)

Annonse

Skrevet

Altså, er man mann med veldig mye buskvekst, så kan man jo alltids trimme det litt. Kjører alt glatt utenom lår/legger og trynet.:p

Skrevet
Har ingenting imot noen av delene, men en potensiell kjæreste hadde nok trivdes best med å være ganske hårfri i mitt nærvær...

Jasså, er du en lugger? :sneaky: (klarte ikke dy meg)

Jeg for mitt vedkommende er velsignet fra naturens side med en hårvekst som sammenfaller med min kones smak, så jeg har lite vedlikehold å tenke på. :p Jeg kjenner dog de reneste varulver, som nær sagt har gitt opp kampen mot krattskogen. Vi har alle våre lodd her i livet, gitt.

Skrevet

Jeg har stedvis hårvekst på forsiden, ser ut som dvergbjørka når du kommer over tregrensen, og like spredt. Så for meg er det best å ta det vekk, så det ikke ser helt dust ut. Tar det igjen med skikkelig raggete lår :)

Skrevet

Naturlig. Har han hår - greit, har han ikke - greit det også. Skjeggstubber på brystet er litt ekkelt. Men kunne mannen spilt i Planet of the apes uten kostyme er det både forståelig og på sin plass og dra frem trimmeren :-) da særlig på ryggen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...