Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Politisk korrekt, men å, så sant: Utrolig lite viktig, og underordnet mannen håret vokser på, eventuelt ikke vokser på.

Minst digg må være stubber fordi han barberer bort brysthåret. Heller en mykere kasse enn rødnuppede kinn pga barbering av min egen personlige pute.

Annonse

Kommer helt an på mannen det sitter på ;) Før var jeg skikkelig skikkelig anti-hår-på-brystet jente, men så ble jeg, vel, litt eldre og mer moden kanskje? ;) Og på noen er det regelrett sexy! (Jeg snakker fortsatt ikke ulvemannen her da).

Men støtter Stine smurfine over her, totalt underordnet mannen det vokser/ikke vokser på :) Er han sexy i mine øyne, så er han sexy, med eller uten :)

Annonse

Har ingenting imot noen av delene, men en potensiell kjæreste hadde nok trivdes best med å være ganske hårfri i mitt nærvær...

Jasså, er du en lugger? :sneaky: (klarte ikke dy meg)

Jeg for mitt vedkommende er velsignet fra naturens side med en hårvekst som sammenfaller med min kones smak, så jeg har lite vedlikehold å tenke på. :p Jeg kjenner dog de reneste varulver, som nær sagt har gitt opp kampen mot krattskogen. Vi har alle våre lodd her i livet, gitt.

Naturlig. Har han hår - greit, har han ikke - greit det også. Skjeggstubber på brystet er litt ekkelt. Men kunne mannen spilt i Planet of the apes uten kostyme er det både forståelig og på sin plass og dra frem trimmeren :-) da særlig på ryggen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...