Gå til innhold

Krisemat - hva kjøper du?


Jannicke

Anbefalte innlegg

Du er på butikken, skrubbsulten og kroppen griner etter sjokolade (i hvert fall min... :rolleyes:) Hva kjøper du?

Spørsmålet er vel - hva er ditt forslag til mellommåltid når du ikke har planlagt så godt som du burde og trenger noe med ene gang, uten å ødelegge dietten/prosjektet/planen helt?

Jeg har en tendens til å kjøpe banan, wasa sandwich (uten at det nødvendigvis er så godt...), skyr eller yt restitusjonsdrikk. Andre gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er svak for nutrilettbarene dersom jeg av en eller annen grunn ikke får tid til å planlegge måltidet, ellers går det i frukt og nøtter, skyr eller yt restitusjonsdrikk (synes den med jordbær og banan er veldig god, bare synd jeg nesten aldri finner den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak for nutrilettbarene dersom jeg av en eller annen grunn ikke får tid til å planlegge måltidet, ellers går det i frukt og nøtter, skyr eller yt restitusjonsdrikk (synes den med jordbær og banan er veldig god, bare synd jeg nesten aldri finner den).

JA!! Jordbær og banan, er også min favoritt! Plutselig forsvant den fra nesten alle butikkene... Jeg måtte selvsagt sende Tine en mail, og fikk forklart at den var flyttet fra sortimentet butikkene skal ha, til de varene butikkene selv velger om de skal ha. Min erfaring er at de stort sett har den på butikker som Meny, Kiwi og Ica Maxi. Fordelen med lang holdbarhet er at man kan kjøpe noen når man først finner. Rent bortsett fra det, synes jeg den har nesten betenkelig lang holdbarhet...:unsure:

Men i hvert fall - har de yt med jordbær og banan er det ingen tvil om hva jeg skal ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! Jordbær og banan, er også min favoritt! Plutselig forsvant den fra nesten alle butikkene... Jeg måtte selvsagt sende Tine en mail, og fikk forklart at den var flyttet fra sortimentet butikkene skal ha, til de varene butikkene selv velger om de skal ha. Min erfaring er at de stort sett har den på butikker som Meny, Kiwi og Ica Maxi. Fordelen med lang holdbarhet er at man kan kjøpe noen når man først finner. Rent bortsett fra det, synes jeg den har nesten betenkelig lang holdbarhet...:unsure:

Men i hvert fall - har de yt med jordbær og banan er det ingen tvil om hva jeg skal ha! ;)

Ah, det forklarer en del! Har bare funnet den på en av butikkene jeg går på, og det er en stooor mega, men de kjøper bare inn tolv og tolv eller noe =/ Kjempekjipt..! Får begynne å hamstre :p Men ja, holdbarhetsdato, der sa du noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den jorbærbanangreia er helt forferdelig og skriker nesten mine modige tårer når jeg har tatt feil av den og kakaoen.

De har den forøvrig i alle butikker her, selv statoil har den :p

Prøver forresten så langt det går å holde meg unna alt som egentlig ikke er mat; shaker, barer, fun light, osv men noen ganger må jeg bare kapitulere :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser ikke mellommåltider når jeg er på diett. Synes det er lettere å holde meg mett og har jevnere energinivå når alle måltider er fullverdige og inneholder en god proteindose.

Hadde jeg bare fått til det også. Men grunnet mitt høye ( for meg i alle fall ) så får jeg ikke til å spise så store porsjoner. Må få prøvd meg på en skikkelig kostholdplan snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...