Gå til innhold

Krisemat - hva kjøper du?


Jannicke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne tråden lignet veldig på den jeg la ut før idag (http://forum.fitnessbloggen.no/threads/du-kjøper-lunsj-middag-på-matbutikk-hva-velger-du.2228/), men mye av det samme som blir sagt der som her ;)

Se der, ja... Jeg lette gjennom "ned i vekt", men burde selvsagt sjekket "kosthold" også. Beklager det. Ikke meningen å "kuppe" spørsmålet ditt. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Wasa ferdigsmurt smaker ikke så stas, men det metter litt. Ender ofte med å kjøpe meg en frukt, og hvis jeg er riktig fornuftig; en agurk som jeg spiser ca halve av. Da holder jeg meg til neste stoppested som forhåpentligvis er hjemme foran kjøleskapet. Har sett på den Sprett mellommåltidsgreia. Er det en ok nødløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wasa ferdigsmurt smaker ikke så stas, men det metter litt. Ender ofte med å kjøpe meg en frukt, og hvis jeg er riktig fornuftig; en agurk som jeg spiser ca halve av. Da holder jeg meg til neste stoppested som forhåpentligvis er hjemme foran kjøleskapet. Har sett på den Sprett mellommåltidsgreia. Er det en ok nødløsning?

Frukt og grønt er sjelden feil syns jeg ihvertfall :) jeg har valgt å holde meg unna wasa sandwichene, ser ut til at det er mye rart innholdsmessig der, jeg prøver å unngå halvfabrikata og pulver/ ukjente fettkilder :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Hmm.. Nå er jeg for lengst kommet ut av treninggreien(er på vei inn)! Men hvis jeg tenker sunt på butikken: Kommer ann på sulten og hvor lenge til et evt måltid!

Lenge til: rundstykker/nøtter/frukt evt kjeks(?) yoghurt/litago

kort: noe frukt/yoghurt/melk ala litago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...