Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

off topic men.. jeg finner ingen flere eple-pære igjen på butikkene her.. vært sånn lenge.. De har ikke gått ut av produksjon? KRISE! :o flere som ikke finner den?? :(

Skrevet

Av fun light saftene liker jeg best vannmelon nå. (Har derimot hørt om mange som sier at de hater den!) På 2. plass kommer fruktfest. Jordbær/rabarbra bruker jeg alltid som blandevann, så føler den smaker sprit nå, så drikker aldri den med bare vann.

I det siste har det gått mest i saftene fra Zeroh da. Liker alle, men pineapple er vel favoritten.

Et lite tips er å lage saftis av favorittsaften sin nå i sommervarmen :) (varmen som forhåpentligvis snart kommer) Jeg var nylig i syden og hadde da med meg 3 liter saft med forskjellige smaker i kofferten. Laget is hver dag, som jeg kunne spise på hele tiden, uten dårlig samvittighet :)

Annonse

Skrevet
  "Blondina x) skrev:
Har ikke prøvd Zeroh ennå, hvilke smaker er det, og størrelse på flaska? :) (+pris?) :) hehe

ZERoh! A better way to drink more water.

Eh, 0,5 liter? 0,7? Sånn cirka Fun Light-størrelse.

Pris aner jeg faktisk ikke. :oops:

Skrevet
  "missi skrev:
off topic men.. jeg finner ingen flere eple-pære igjen på butikkene her.. vært sånn lenge.. De har ikke gått ut av produksjon? KRISE! :eek: flere som ikke finner den?? :(

Sverige har "appear", og mange flere og bedre smaker enn i Norge, så virkelig verd å ta turen for å hamstre saft ;) Halv pris i sverige også! 2 for 40kr

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...