Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Last ned apper på telefonen (om du har smartphone), hvis ikke dra inn på tumblr eller noe, søk på hometraining eller noe slikt også kommer det opp masse forskjellig :)

Skrevet

Kjøp deg en chest expander eller lignende(y) Lifeline eller noe i den dur, desto kortere den er når den er slakk desto bedre (y)

Er også diverse strikk som gjør samme greiene, finn noen med passelig motstand (y)

Skrevet

Morgenjoggetur/intervaller forhåpentligvis hver dag. Svømming i basseng, hvis ikke for fullt av folk. Skal ta med yogamatte og strikk så får jeg håpe musklene ikke kommer helt ut av form på tre uker :cautious:

Annonse

Skrevet

planlegger en god del kroppsøvelser, armhevinger, utfall thrusters, mountain climbers, sprint med bruk av tabata. kjenner også en som har et gym like ved feriestedet vårt her i sverige så det blir vel en tur dit også.

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle jogge med bikkja hver dag, men så viser det seg at han liker det ikke/er i så dårlig form at han ikke greier. Så da blir det lange gåturer i stedet, og kanskje en tur innom det lokale helsestudioet.

Skrevet

Jeg kommer til å bli hjemme hele ferien, og kjøre 6 økter i uka som vanlig. Slår hvilken som helst annen ferie i år. Neste år blir det mange turer utenlands, så jeg bruker heller denne sommeren til å bli sterkere. Tror jeg hadde blitt kokko om jeg skulle gått ei hel uke uten å trene.. :wacky:

Skrevet

Jeg liker å bruke sommeren til å gjøre tidkrevende aktiviteter jeg ikke tar meg tid til å gjøre resten av året: padling, roing, klatring, lange sykkelturer, surfing, fjellturer osv. Har altså ingen planer om å bruke sommeren til å trene innendørs på et treningssenter. Det kan jeg gjøre resten av året.

Trenger ikke trene biceps curl for å få store armmuskler:

Scale?geometry=190x380%3E

Annonse

Skrevet

Når jeg er på ferie er tilgang til vekter en must. Er det ikke tilgang, blir det ikke reise. Er veldig sær når jeg kommer til hvor jeg skal dra, men for meg er ferien akkurat som vanlige uker, bare med mye bedre tid til trening!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...