Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det første jeg la merke til når jeg så bilder av Celina og kommentarer om den tacky kjolen, var de flotte armene. Mener bestemt at hun ikke har hatt så veltrente armer før. Selv om hun alltid har vært veltrent. Googlet bilder av henne, og hun har IKKE hatt slike flotte muskler før. Hun var veldig flott nå. Og husk hun er 40 år:)

Fortsetter under...

Det er snakk om et kongelig bryllup. Da har man ikke på en slik kjole med splitt heilt opp til musa. Sånn er det bare:) Ellers syns jeg kjolen ser harry og billig ut. Sistnevnte er den garantert ikke;)

Annonse

Det er snakk om et kongelig bryllup. Da har man ikke på en slik kjole med splitt heilt opp til musa. Sånn er det bare:) Ellers syns jeg kjolen ser harry og billig ut. Sistnevnte er den garantert ikke;)

Jeg er ikke tilhenger av dét ståstedet, sikkert fordi jeg anser monarki som en helt meningsløs anakronisme. Ja til mer verdsettelse av kropp!

Helt seriøst, jeg klarer ikke å anerkjenne dette samfunnet som i nærheten av rasjonelt når et bryllup får slik oppmerksomhet. Og hvorfor får det oppmerksomhet da? Jo, fordi tilbyder (MSM) vet at markedet (menigmann) faktisk kjøper aviser, ser fjernsyn eller kikker på nettaviser eller nettstreaming som inneholder dekning av bryllupet. Det vil egentlig si at det er jeg som er den rare, all den tid jeg ikke klarer å se for meg en tankekonfigurasjon hvor det kunne nærme seg interessant eller nyttig.

</rant>

:giggle:

Jeg er ikke tilhenger av dét ståstedet, sikkert fordi jeg anser monarki som en helt meningsløs anakronisme. Ja til mer verdsettelse av kropp!

Helt seriøst, jeg klarer ikke å anerkjenne dette samfunnet som i nærheten av rasjonelt når et bryllup får slik oppmerksomhet. Og hvorfor får det oppmerksomhet da? Jo, fordi tilbyder (MSM) vet at markedet (menigmann) faktisk kjøper aviser, ser fjernsyn eller kikker på nettaviser eller nettstreaming som inneholder dekning av bryllupet. Det vil egentlig si at det er jeg som er den rare, all den tid jeg ikke klarer å se for meg en tankekonfigurasjon hvor det kunne nærme seg interessant eller nyttig.

</rant>

:giggle:

Du har jo svart i tråden tidligere, så å skylde på medier og diverse, er vel litt bak mål? JA, man kan være imponert av Celinas treningresultater, men å reagere på at andre ser det i mer kongelige syn/antrekk i et kongelig bryllup - hva er poenget? Og som jeg har sagt tidligere: hva er "klovn" ved det?

Det var egentlig bare en spontanklovn fordi det stred så dypt med min interne oppfattelse av følgende:

1) Kort kjole på digg jente er digg

2) Monarki er teit

3) Formalitetsjag kun fordi det er sånn det skal være sjø er teit

Beklager, Ida. :(

Det var egentlig bare en spontanklovn fordi det stred så dypt med min interne oppfattelse av følgende:

2) Monarki er teit

Hehe, du er jo selv med på å gi dette oppmerksomhet. Og når jeg sier at sånn er det bare, så har det med etikette å gjøre. Visse normer er det, også om man skal på intervju til ny jobb. Da stiller man ikke f.eks i lårkort om ikke stillingen tilsier at det er naturlig. Sånn er det bare;) Og du kan mene hva du vil om monarkiet, men så lenge vi har et, mener jeg det skal respekteres. Anyway, Celina hadde flotte skuldre og armer! Det var vel det som var trådstarters budskap:)

2) Monarki er teit

Okay.

Jeg gir MSM en knapp fordel i oppmerksomhetsfremmehenseende. Selv om jeg forstår rasjonalen bak slike normer er jeg ikke nødvendigvis enig. Siden vi er mennesker med automatiske tanke- og oppfattelsesmønstre så går det imidlertid ikke å la evner og andre kvaliteter enn rent det utseendemessige (enten dette er i negativ eller positiv forstand) være vektigere enn normative hensyn som hvorvidt en kjole stopper her eller der på vei opp mot det kjødelige partiet av kroppen. Sånn forresten tror jeg ikke lårkort er en dum ting i jobbintervju, gitt at man har Celina-esque figur. :joyful:

Vi kan eniges om trådstarters hensikt. (y)

Jeg gir MSM en knapp fordel i oppmerksomhetsfremmehenseende. Selv om jeg forstår rasjonalen bak slike normer er jeg ikke nødvendigvis enig. Siden vi er mennesker med automatiske tanke- og oppfattelsesmønstre så går det imidlertid ikke å la evner og andre kvaliteter enn rent det utseendemessige (enten dette er i negativ eller positiv forstand) være vektigere enn normative hensyn som hvorvidt en kjole stopper her eller der på vei opp mot det kjødelige partiet av kroppen. Sånn forresten tror jeg ikke lårkort er en dum ting i jobbintervju, gitt at man har Celina-esque figur. :joyful:

Vi kan eniges om trådstarters hensikt. (y)

Blablabla... du henger i en diskusjon om kropp i en kjole, og kom tilbake da kjolen ble diskutert i "kongelig"form og noe i deg trigges.

Annonse

Blablabla... du henger i en diskusjon om kropp i en kjole, og kom tilbake da kjolen ble diskutert i "kongelig"form og noe i deg trigges.

Jeg vet egentlig ikke hvem jeg opponerer mot eller hvorfor, men gøy er det. Hvilken lørdagskveld, dere! Her sitter jeg og riktig trigges. Tehe. Good times.

Nå er ikke akkurat Celina Midelfart en modell heller da...

----

Celina har alltid vært bra trent, men fint å se at hun har begynt å trene skuldre og armer. Så henne på en åpning i Oslo for noen år siden, og fy faen for noen imponerende lårmuskler hun hadde. Mye mer enn på bildene over.

Jeg forveksler hun med en annen trur jeg

Syns hu hadde fin kjole jeg :)

Fin kjole+fin dame=perfekt kombo.

Men kanskje ikke til et kongelig bryllup :p Kjolen til Kathrine Fredriksen var kanskje hakket verre tbh. Kan hende det kommer av mine fordommer mot duckfaces.

kathrine_fredrik_12126143x4.jpg

Denne i kongelig bryllup? Njet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...