Gå til innhold

Tips mot uren hud


Engla

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge slitt med uren hud...!:notworthy:

Har prøvd ALT av kremer og det står i skapet....... Ingenting fungerte..

Så kom jeg over forever living!:roflmao:

Det er produkter basert på aloe vera, og dette har hjulpet meg. Jeg har nå plettfri porselenshud... Til og med arrene mine har forsvunnet.. For godt til å være sant tenker du kanskje... Det tenkte jeg også, men da jeg fikk høre at det var 90 dager returrett på produktene gav jeg det en sjanse... OG det angrer jeg ikke på i dag for å si det sånn :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde plugs i øra fra jeg var 13 år til nå (22 år), og begynte å slite masse masse med kviser fra 13-års alderen. Prøvde alt, men ingenting funket. Noen leger og fagfolk sa at det var pga plugsa og nerver i øra etc, men trodde ikke på dem. Så tok jeg dem ut for en mnd siden, og allerede 3-4 dager etter hadde jeg betydelig mindre kviser. Jeg har heller ikke gjort noen andre forandringer med kost og stress i hverdagen, men det er betydelig bedre. Så jeg tror faktisk det har noe å si, ihvertfall på meg og min hud har det hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å slite forferdelig med uren hud i det siste. Etter jeg begyne å trene og spise riktig trodde jeg kanskje det kom til å bli bedre, men det er fortsatt like ille. Får mange kviseutbrudd i t-sonen (panne, nese og rundt munn). Har prøvd kremer som feks Ole Henriksen, men det hjelper ikke.. Noen som har samme problem som har funnet løsninger som faktisk hjelper? Nå er jo hud veldig individuelt, men det hjelper uansett få tips fra andre som har samme problem, kanskje jeg finner noe som kan hjelpe :)

Jeg orka ikke å lese hele tråden, så kan hende noen allerede har skrevet dette: Men jeg merket at jeg fikk veldig uren hud av billig proteinpulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde plugs i øra fra jeg var 13 år til nå (22 år), og begynte å slite masse masse med kviser fra 13-års alderen. Prøvde alt, men ingenting funket. Noen leger og fagfolk sa at det var pga plugsa og nerver i øra etc, men trodde ikke på dem. Så tok jeg demnoen andre forandringer med kost og stress i hverdagen, men det er betydelig bedre. Så jeg tror faktisk det har noe å si, ihvertfall på me ut for en mnd siden, og allerede 3-4 dager etter hadde jeg betydelig mindre kviser. Jeg har heller ikke gjort g og min hud har det hjulpet.

men men.. hva er værst, ta de ut eller kviser?! :o kan ikke velge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverger til Decleor :love: Gikk fra pizzatryne til feilfri hud i løpet av noen mnd. Hadde prøvd "alt" før jeg investerte i Decleor, og har aldri hatt behov for noe annet. Har byttet kremer innen merket ettersom jeg har blitt litt eldre og huden min har blitt mye bedre. Men merker det med en gang dersom jeg i noen dager bruker noe annet enn Decleor at kvisene kommer tilbake. Nå har jeg brukt Decleor i straks 7 år, og jeg er fremdeles helt utrolig fornøyd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde plettfri hud frem til jeg var 23 når jeg måtte begynne med B12 sprøyter. Slet med utrolig dårlig hud i ca 1 år (det tok så lang tid før jeg forstod sammenhengen mellom sprøytene og kvisene).

Etter en runde, ca 3 mnd, med tetracyclin er huden så og si like fin som før. Dette trodde jeg aldri var mulig mtp hvor dårlig huden var og de arrene jeg hadde fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen er heldigere enn andre når det kommer til urenheter. De kan fint klare seg med billigere rens som man får kjøpt på Cubus, H&M og matbutikker. Noen er litt mer uheldig, og burde holde seg langt unna slike produkter. Ja, jeg vet at produktene fra Parfymelle, Esthetique, Kicks og så videre har kjente og dyre merker, men de er ikke nødvendigvis bra. Jeg har vært borti alt fra Clinique, Clarins, Shiseido, apotekvarer og andre dyre merker, men det hjalp ikke spesielt. Godt mulig at fungerer på noen, men da sliter mest sannsynligvis ikke med kronisk akne som stadig vender tilbake på det nivået. Slike merker spesialiserer seg på sminke, og har slengt med rens i kolleksjonen i tillegg. Du kan obviously not selge sminke uten sminkefjerner og kremer, d'ahhh. :notworthy:

Jeg ville bare si til deg at denne påstanden stemmer overhodet ikke med realiteten. Merker som Clarins, Clinique, Origins, Guerlain og mange fler, har faktisk utspring i hudpleie. Dvs hudpleiesalonger av ulik sort, som f.eks. spa. Det er heller motsatt, at sminken er et tilleggsprodukt. Om det ikke funker for deg er en helt annen sak, jeg ville bare opplyse om det.(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solarium har funket veldig bra for meg samt en god hudpleie serie, bruker md formulations. Ellers ville jeg dratt til legen å fått han/hun til å sett på å evnt henvist deg til sykehuset :) eller på en hudpleie salong og fått de til å sett på. Må også huske på at det tar litt tid for huden til å venne seg til produktene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare si til deg at denne påstanden stemmer overhodet ikke med realiteten. Merker som Clarins, Clinique, Origins, Guerlain og mange fler, har faktisk utspring i hudpleie. Dvs hudpleiesalonger av ulik sort, som f.eks. spa. Det er heller motsatt, at sminken er et tilleggsprodukt. Om det ikke funker for deg er en helt annen sak, jeg ville bare opplyse om det.(y)

Javel, mulig jeg sa noe feil om at de "ikke har utspring i hudpleie," så beklager det.:roflmao: Allikevel mener jeg denne linken er veldig riktig. Hilde Christina er en veldig anerkjent hudpleier, og i tillegg har jeg hørt det samme fra de som virkelig har slitte med huden sin som har innhentet seg kompetanse innen dette feltet. "Om det ikke funker for deg" kan du spare deg for, for det er nok ikke "bare meg" det ikke funker for, selv om det funker for deg. Nå drar jeg ikke alle under en kam og sier at de ikke får bruke andre produkter og at de ikke fungerer, for det gjør det nok for noen. Det er ikke snakk om overfladisk urenheter som kommer og går. Nå snakker jeg om de som sliter med akne som både gjør vondt og sjeldent gir seg, siden akne ofte kan være kronisk. Du får komme med de argumentene du vil om at Clarins og Clinique er dritbra fordi det selges på spa, det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, mulig jeg sa noe feil om at de "ikke har utspring i hudpleie," så beklager det.:roflmao: Allikevel mener jeg denne linken er veldig riktig. Hilde Christina er en veldig anerkjent hudpleier, og i tillegg har jeg hørt det samme fra de som virkelig har slitte med huden sin som har innhentet seg kompetanse innen dette feltet. "Om det ikke funker for deg" kan du spare deg for, for det er nok ikke "bare meg" det ikke funker for, selv om det funker for deg. Nå drar jeg ikke alle under en kam og sier at de ikke får bruke andre produkter og at de ikke fungerer, for det gjør det nok for noen. Jeg prøver bare å opplyse om at mange mennesker brenner av flere tusen kroner på produkter som ikke fungerer, og da burde de se til å prøve andre merker som er mer anerkjent i hudpleiesalonger som H2 o.l. Det er ikke snakk om overfladisk urenheter som kommer og går. Nå snakker jeg om de som sliter med akne som både gjør vondt og sjeldent gir seg, siden akne ofte kan være kronisk. Du får komme med de argumentene du vil om at Clarins og Clinique er dritbra fordi det selges på spa, det er helt greit.

Jeg mente ikke starte en diskusjon, jeg ville bare opplyse. Stopper der jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Noen med tips til produkter for kviser på ryggen? Helst ikke testet på dyr, og gjerne noe man ikke må til legen for å få, selv om det kan bli et alternativ.

Prøv aloe vera juice fra Forever Living... Jeg slet med kviser på både rygg, skuldre og i ansikt, og ble kvitt dette ved å drikke en shot morgen og kveld :) Nå har jeg ikke en eneste kvise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...