Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært glad i tegneserier, og da kanskje spesielt Donald Duck & Co. Har også hatt sansen for Asterix i lang tid, og i den seinere tid har Martin Kellerman sin serie Rocky.

314x407.jpg

En gang i tida prøvde jeg også å få tak i alle utgavene Spawn av Todd McFarlane, men det ble en svært lite komplett samling.

spawn185.jpg

Nå har jeg, etter å ha flytta rundt en rekke ganger grunnet studier, fått muligheten til å samle litt på serier. Har en komplett serie med sistnevnte serie liggende å vente på meg, men er stadig på jakt etter nye. Så, forslag til serier? Alle sjangre vurderes!

For de som bor i Grenland har det nå åpna en butikk i Porsgrunn! Ta en kikk! Jeg storkoser meg mens jeg går rundt og kikker (og nei, jeg har ingen egeninteresse i denne butikken). :)

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Liker Marvel, men med unntak av Batman liker jeg ikke DC. Thor er favoritten.

Ellers leser jeg Pondus og Rocky, Don Rosa's disneyfortellinger.

En veldig bra, undervurdert serie er Peter Madsens Vallhall! Har samlet alle bøkene

Skrevet

For tida går det i Deadpool, Uncanny X-Force og min barndomshelt, Judge Dredd.

Har hele The Preacher i hylla hjemme, samt mye av Frank Miller (Dark Knight, Sin City, Daredevil, Wolverine)

Skrevet

Donald duck! Har omtrent alle bladene fra 90-tallet og mange fra 80-tallet hjemme, pluss at bestemor har blader fra 50 og 60-tallet :D Jeg har lest det meste opptill flere ganger, samt pocketbøker og årgangsbøker.. Elsker historiene til Don rosa!

Ellers er jeg fan av ulike anime/manga-serier, blant annet One Piece! Genial serie :D

Skrevet

Selv var jeg blodfan av tommy og tigeren npr jeg var liten, har fremdeles alle bøkene <3

Etterkant skjønner jeg ikkr hva jeg syntes var så morsomt med den, kanskje alle bildene. . 0.o

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...