Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært glad i tegneserier, og da kanskje spesielt Donald Duck & Co. Har også hatt sansen for Asterix i lang tid, og i den seinere tid har Martin Kellerman sin serie Rocky.

314x407.jpg

En gang i tida prøvde jeg også å få tak i alle utgavene Spawn av Todd McFarlane, men det ble en svært lite komplett samling.

spawn185.jpg

Nå har jeg, etter å ha flytta rundt en rekke ganger grunnet studier, fått muligheten til å samle litt på serier. Har en komplett serie med sistnevnte serie liggende å vente på meg, men er stadig på jakt etter nye. Så, forslag til serier? Alle sjangre vurderes!

For de som bor i Grenland har det nå åpna en butikk i Porsgrunn! Ta en kikk! Jeg storkoser meg mens jeg går rundt og kikker (og nei, jeg har ingen egeninteresse i denne butikken). :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21599-noen-tegneserieinteresserte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Donald duck! Har omtrent alle bladene fra 90-tallet og mange fra 80-tallet hjemme, pluss at bestemor har blader fra 50 og 60-tallet :D Jeg har lest det meste opptill flere ganger, samt pocketbøker og årgangsbøker.. Elsker historiene til Don rosa!

Ellers er jeg fan av ulike anime/manga-serier, blant annet One Piece! Genial serie :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...