Gå til innhold

Håper å motivere andre som ''ikke trodde det var mulig''


MBW

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

67062_10152654181910392_1171841844_n.jpg

Heisann, jeg er ei jente på 21 år som selv føler jeg har oppnådd fantastiske resultater og er superstolt av meg selv. Sommeren 2011 begynte jeg på en reise som både har forandret meg psykisk og fysisk. Jeg har hatt en vektnedgang på 40 kg. På første bildet var jeg rundt 116, men da jeg begynte det hele var vekten 118. Det andre bildet er jeg 85 kg, og siste er jeg 78. Nå begynner veien videre mot nye mål og drømmer.

Jeg tar av meg hatten for deg! Godt jobbet, sterk gjort!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På "feitest" i fjor vinter. Så var jeg nede på ca. prosenten som det andre bildet på sommeren til et opptak, så mistet jeg alle muskler og har bygd meg opp igjen til det markerte bildet (nå i dag).

EDIT:

Fatphoto = 90 kg, skinnyphoto = ca. 78 kg :)

Veldig imponerende da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Hva er neste mål?

Neste mål er øke prestasjoner, få mer kunnskap om kropp, mat og trening, få ned fettprosenten, og forhåpentligvis finne et team som vil ha meg og delta i bikinifitness i 2014, så gjenstår mye hardt arbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Wow, syyykt bra jobba :)

Kan jeg spørre om en ting? Jeg har veid 115kg på det meste, nå veier jeg 79kg. Jeg har trent en del, men huden ser ikke ut til å stramme seg inn. Har du/har du hatt dette problemet?

Ja, den henger jo noen steder, men hjelper med styrketrening da :) Superjobb av deg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt jobbet! Jeg er på samme reisa selv (begynte på 106 i januar, nede på ca 92.5 nå), og trengte virkelig en vitamininnsprøytning i form av noen som har gjort det jeg håper å oppnå. Veldig kult å lese en sånn suksesshistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...