Gå til innhold

Håper å motivere andre som ''ikke trodde det var mulig''


MBW

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

67062_10152654181910392_1171841844_n.jpg

Heisann, jeg er ei jente på 21 år som selv føler jeg har oppnådd fantastiske resultater og er superstolt av meg selv. Sommeren 2011 begynte jeg på en reise som både har forandret meg psykisk og fysisk. Jeg har hatt en vektnedgang på 40 kg. På første bildet var jeg rundt 116, men da jeg begynte det hele var vekten 118. Det andre bildet er jeg 85 kg, og siste er jeg 78. Nå begynner veien videre mot nye mål og drømmer.

Rett og slett sinnsykt rått ! Utrolig godt jobba !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra jobbet:):) Har selv gått ned 21 kg siden uken etter påske sånn ca.. Jeg er bare halvveis og da er det godt med litt inspirasjon i form av innlegg som dette! Tusen takk for at du deler:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt jobbet! Jeg er på samme reisa selv (begynte på 106 i januar, nede på ca 92.5 nå), og trengte virkelig en vitamininnsprøytning i form av noen som har gjort det jeg håper å oppnå. Veldig kult å lese en sånn suksesshistorie.

Lykke til og tusen takk! Du klarer det du vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe bra jobbet:):) Har selv gått ned 21 kg siden uken etter påske sånn ca.. Jeg er bare halvveis og da er det godt med litt inspirasjon i form av innlegg som dette! Tusen takk for at du deler:D:D

gratulerer så mye, er det ikke fantastisk? :) Stå på videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
gratulerer så mye, er det ikke fantastisk? :) Stå på videre :D
Har til nå gått ned 33 kg og kan ikke si annet en at jeg gleder meg sykt mye til de neste 20 er borte:):) Jupp det er ikke noe jeg ville byttet bort med denne fantastiske følelsen:):)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Har til nå gått ned 33 kg og kan ikke si annet en at jeg gleder meg sykt mye til de neste 20 er borte:):) Jupp det er ikke noe jeg ville byttet bort med denne fantastiske følelsen:):)

så fantastisk, er selv på 76, men jobber bare sakte med å minske fettprosenten, vil ikke bli så mye ''mindre'' da jeg er ganske høy! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

67062_10152654181910392_1171841844_n.jpg

Heisann, jeg er ei jente på 21 år som selv føler jeg har oppnådd fantastiske resultater og er superstolt av meg selv. Sommeren 2011 begynte jeg på en reise som både har forandret meg psykisk og fysisk. Jeg har hatt en vektnedgang på 40 kg. På første bildet var jeg rundt 116, men da jeg begynte det hele var vekten 118. Det andre bildet er jeg 85 kg, og siste er jeg 78. Nå begynner veien videre mot nye mål og drømmer.

Wow! Dette er utrolig imponerende, sinnsykt bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...