Gå til innhold

Greg Plitt enda en gang!!


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slettet
fikk noen ideer til trening på hytta da jeg så denne. kjetting og leca skal kjøpes inn. stang har jeg

Enig i det! NOen som vet hva noen sånne blokker koster her til lands? + en stang? Kan være greit å ha på hytten i sommer faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
de koster ikke mye. sjekka på maxbo, og det var ikke dyrt.

stang behøver heller ikke koste all verden. uten at jeg kan gi deg en pris

Sjekket coop obs selv nå. 49-59kr per blokk! Blir vel fort 2-4stk ila sommeren da :D

Ikke dumt forslag å anskaffe slikt på hytte osv! Konge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har bilder av Plittern i vanlig lys ved siden av en random veltrent person? Mistenker at han er ganske spinkel når han viser seg utenfor de overrendra filmene og bildene :) Men joda, de cheesye klisjékommentarene kombinert med bra redigering kan jo være litt motiverende det :D

Stemmer mye av det du sier.

Ved siden av en "passe" trent fyr. Men igjen, alle er vel små i forhold til Jay Fucking Cutler.

tumblr_mcgncql5Vr1ru6yjso1_400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har bilder av Plittern i vanlig lys ved siden av en random veltrent person? Mistenker at han er ganske spinkel når han viser seg utenfor de overrendra filmene og bildene :) Men joda, de cheesye klisjékommentarene kombinert med bra redigering kan jo være litt motiverende det :D

Synes så og si alt som kommer ut av munnen hans er supercheesy/klisje og flaut å høre på, godt noen andre synes det samme. Men det er utrolig hva man kan få til ved å lire av seg mye svada som høres filosofisk/motiverende ut, og de fleste biter lett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Synes så og si alt som kommer ut av munnen hans er supercheesy/klisje og flaut å høre på, godt noen andre synes det samme. Men det er utrolig hva man kan få til ved å lire av seg mye svada som høres filosofisk/motiverende ut, og de fleste biter lett på.

Biter på? Jeg skjønner tanken. Men, det er vel nettopp det man er ute etter, å bli motivert. Greg får det til, når frem til nokså mange! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Biter på? Jeg skjønner tanken. Men, det er vel nettopp det man er ute etter, å bli motivert. Greg får det til, når frem til nokså mange! :)

Det er ingen kunst å fordumme sitater, filosofi og visdomsord, for så å pynte på det for å trekke til seg lett påvirkelige mennesker. Grunnen til at han når frem til mange er fordi de fleste ikke greier å tenke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Det er ingen kunst å fordumme sitater, filosofi og visdomsord, for så å pynte på det for å trekke til seg lett påvirkelige mennesker. Grunnen til at han når frem til mange er fordi de fleste ikke greier å tenke selv.

... Men er ikke det bare bra for de som blir motivert? Jeg mener, uansett om noen har skrevet alt han sier for han, eller om alt han sier har blitt sagt før eller blitt fordummet, så er det vel resultatet som teller :) Har ingenting til overs for fyren selv, men konge for de som får noe ut av å se på videoene hans (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt blond hvis jeg ikke skjønner hvorfor så mange syns han er en nøtt? Hva har jeg ikke fått med meg?

Mulig dette burde stått i tråden for dumme spørsmål...

:eek: Sliter litt med å forstå; det å være nøtt! Hard, tøff? Kan ha gått glipp av noe i barndommen min.

Greg er en herlig motivator for mange i sin målgruppe. Men det ligger da i naturen at han ikke slår an hos alle. Og like så med de det gjelder, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...