Gå til innhold

Havregrøt med eggehvite


Anbefalte innlegg

Hei! Pleier alltid å lage en skål med havregrøt, yoghurt naturell, cottage cheese, rosiner, epler og kanel til kvelds. I dag bakte jeg og har igjen 4 eggehviter etter baksten. Tenker ikke å bruke alle, men hvordan smaker det med eggehviter i grøt, er det godt? Og hva kan jeg isåfall ha oppå etterpå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid eggehviter i grøten min. Koker opp havregrøten, så tilsetter jeg eggehviten og lar det koke litt. Så tar jeg det av platen og tilfører eventuelle andre ting du vil ha i. Jeg pleier å gjøre det enkelt å bare tilsette proteinpulver etterpå, men alt det andre du har i fungerer nok flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er superdigg med eggehvitter!!!! Har alltid egg i havregrøt om jeg har det tillgjengelig. Men til deres informasjon - om dere skal bruke eggehvitter som ikke allerede er skilt fra eggeplomme: hele egg - med plomme altså- funker nesten enda bedre i grøten. Mer protein og næring, og skikkelig digg konsistens!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er superdigg med eggehvitter!!!! Har alltid egg i havregrøt om jeg har det tillgjengelig. Men til deres informasjon - om dere skal bruke eggehvitter som ikke allerede er skilt fra eggeplomme: hele egg - med plomme altså- funker nesten enda bedre i grøten. Mer protein og næring, og skikkelig digg konsistens!:D

Har bare eggehviter nå, så må nesten prøve med bare de i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bollen med havregryn fortært. Beklager å skuffe dere, men havregrøt på eggehviter blir ikke en gjenganger her i huset. Det var helt greit etter at jeg dynka det i cottage cheese, eple, rosin og kanel, men off.. Er noe med den seigete konsistensen, egge-smaken og tanken på rått egg :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Da var bollen med havregryn fortært. Beklager å skuffe dere, men havregrøt på eggehviter blir ikke en gjenganger her i huset. Det var helt greit etter at jeg dynka det i cottage cheese, eple, rosin og kanel, men off.. Er noe med den seigete konsistensen, egge-smaken og tanken på rått egg :meh:

Du hadde i vann også eller? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...