Jump to content
sombraro

Sverige shopping

Recommended Posts

Heisann! Turer igjen til sverige for å kjøpe litt godsaker! Pleier som regel å ture innom nordbysenteret, og bodypower for å kjøpe diverse pwo. Noen som har noen å anbefale? Har vært flittig bruker av craze, og har ikke samme god følelsen lenger.

OG hva er lurt å kjøpe? Mtp trening, matvarer? Andre supplemanger? Andre ting? Kom gjerne med tips og erfaringer. Gjerne om andre steder å handle enn f.eks bodypower om det er bedre/billigere!:whistle:

Fortsetter under...

Selv har jeg sansen for Power King energidrikk, plenty med koffein og sukker, men lav pris. Sjokolade er nå alltids en vinner, vingummi, spareribs naturell uten marinade, kjøttdeig, egg, melk, ost?

Selv har jeg sansen for Power King energidrikk, plenty med koffein og sukker, men lav pris. Sjokolade er nå alltids en vinner, vingummi, spareribs naturell uten marinade, kjøttdeig, egg, melk, ost?

Power King Sugarfree er enda bedre da ;)

5% ost, stoooore kanelbokser, PAM stekespray, mye spennende krydder på matbutikken! Ellers er det et par andre samme tråder med mye tips i om du søker. Er du innom helsekostbolaget på Svinesund får du ved første gangs kjøp 20% på alle varer om du hilser fra Vibeke Hermansen (Sydvold Johannesen) og 10% gangene etter der igjen :)

Hei!

Skal til Sverige i morgen, nærmere bestemt svinesund. Har vært der en haug med ganger, men aldri kjøpt noe "lurt" mtp hva de har i norge..

Jeg har pleid å kjøpe en god del biff og kjøttdeigsmørja de har der (nötfars 10% 145kcal per 100g)

Kjøper også en eller to bokser med Pwo. (ikke glad i celcius)

Noen som har noen tips til lure/gode/ kjøp? Er fortiden på deff, om det gir et lite hint i noe jeg er på jakt etter! :)

På forhånd takk! :)

Annonse

Det eneste jeg synes er billig i sverige nå med tanke på at den norske krona er så lav er alkohol og tobak, så kjøp alkohol og tobak. Og brett med pepsi max.

Slo sammen din nye tråd med den gamle, hvor du spør om mye av det samme.

Det hadde vært fint om du lot være å opprette en ny tråd for hver gang du har tenkt deg til sverige!

Nå finnes det sikkert over 100 andre tråder om hva man skal kjøpe i sverige, så det bør ikke ta mer enn 3 min å gjøre et lite søk.

-Mod.

Annonse

Guest

Proteinpasta med 60g protein per 100g (carbfreedom)!

Skal hamstre neste Sverigetur, finner den ikke i Nårje:(

Små bokser med bønne- og kikertblanding. Genialt å ha i de fleste middagsretter og salater. Har aldri sett de her i Norge, så hamsterer slike bokser (firkanta pappbokser) når jeg er over grensa.