Gå til innhold

Sverige shopping


sombraro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Den norske krona er så pass dårlig at det egentlig ikke hqr så mye å si om man handler i norge eller sverige. Men dwt går jo ann å sammenligne prisene på nett, så finner du fort ut om det blir noen 100lapper eller bare småkroner i forskjell på åhandle i sverige:)

Har fått med meg at den svenske kronen har blitt sterkere og forsøker nå å researche litt før jeg drar slik at jeg ikke faller i den fellen at "alt er billigere i Sverige." :) Men har aldri vært der tidligere så er usikker på hva butikkene der heter osv. Vi skal jo til Gøreborg ikke så langt fra Ullared, men vet ikke om de selger slike ting, og isåfall til hvilken kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg at den svenske kronen har blitt sterkere og forsøker nå å researche litt før jeg drar slik at jeg ikke faller i den fellen at "alt er billigere i Sverige." :) Men har aldri vært der tidligere så er usikker på hva butikkene der heter osv. Vi skal jo til Gøreborg ikke så langt fra Ullared, men vet ikke om de selger slike ting, og isåfall til hvilken kvalitet..

Sammenlign prisene på www.gymgrosissten.no og http://www.bodypower.se/sv/ og http://www.halsokostbolaget.com/

gymgrossisten selger stort sett samme produkter som man får på halskost bolaget og bodypower, derfor er det den norske butikken som er best å sammenligne med. Proteinfabrikken selger jo stort sett bare sine egne varer så :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke husker feil har gymgrossisten butikk der, der finner du det meste av det de selger i Norge:) Usikker på om de har troponin, men iallefall forskjellig wheypulver. Tror det fins en mm-sports der og, men fikk ikke vært innom sist jeg var der siden vi kun var på dagstur sist. Du kan prøve søke opp siden deres på nettet, godt mulig de har noe spennende andre merker enn Norge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...