Gå til innhold

Vanlig BH under sportsBH?


Camilla

Anbefalte innlegg

Okei, googlet nettopp dette etter å randomly havnet ett sted der en jente skrev på en blogg at hun synes det er latterlig med jenter som bruker vanlig BH under sportsBH fordi da, etter hennes mening, "fungerer ikke sportsBHen riktig". Er dette sant?

Jeg bruker sportsBH fra H&M, har 75B og bruker noen ganger vanlig BH under også. Føler det blir bedre støtte med en BH under, puppene sitter bom fast og det er vel det som er poenget, eller? Har ikke lyst til å kjøpe meg ny sports BH bare ford ei litta jente sier at dette ødelegger effekten av sportsBHen. Synes også dette ser bedre ut, da puppene ikke blir heelt most. Er dette rett og slett en preferansesak, eller ligger det noe i det denne jenta sier?

Bruker du vanlig BH under sportsBH? Hvorfor/hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok død av overopphetede bryst om jeg hadde hadt vanlig bh under sportsbhen, jeg blir ofte litt for varm.. Dessuten så blir det bare ubehag for min del med en vanlig bh på trening, stropper som beveger seg der jeg ikke vil ha dem, bhstenger som ligger feil, bare i veien for meg.

Hvordan puppene mine ser ut under trening gir jeg rett og slett faen i, men så pleier jeg ofte å dra på trening med gårdagens sminke gnidd ut i trynet og hår som står ut til alle kanter, så man kan vel si at jeg egentlig gir en stor F i alt av utsenede på trening :)

De få gangene i året som mams og paps får meg ut på skitur kan det hende at jeg kjører dobbelt opp med sportsbh, og da en ullbh innerst, og så en vanlig over, fordi ullbhene mine er blitt for store, så puppene detter ut av dem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke vanlig bh under sportsbhen nei. Det er ikke noe godt å trene i vanlig bh og om man må ha bh under sportsbhen så er kanskje ikke sportsbhen riktig størrelse eller utslitt :D

Å bruke to sportsbher når man jogger blir noe annet :D Da trenger man ekstra støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at dersom man har en god sportsbh, i riktig størrelse, trenger man ikke mer enn det. Jeg elsker sportsbhene fra Shock Absorber, fordi de holder alt på plass uavhengig av hopping. Med relativt store pupper (før graviditet var de 65FF), ser jeg behovet for skikkelig støtte, ellers gjør det vondt. :p

Bhene fra f.eks H&M gir absolutt null støtte, i min verden kan de funke til yoga. Max. ;) Ekstremt mange jenter bruker feil bh-størrelse, det vanligste er for stor omkrets og for liten cup. Før jeg fikk målt meg i en skikkelig undertøysbutikk brukte jeg 75D, og såklart ville en sportsbh i den størrelsen gi for lite støtte, fordi den er feil. (n)

Edit: Ser at innlegget mitt kontradikteres litt av profilbildet mitt, der jeg har bh fra H&M.. Disse brukes kun hjemme og til yoga. Som en joggebukse for puppene! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlig sportsbh på styrketrening(uten noe under) og jeg liker at puppa blir flate for da er de ikke i veien ;)

Hvis jeg skal jogge eller gjøre andre ting med løping bruker jeg en sportsbh fra bravissimo.com(laga for jenter med store bryst) Den er så tight all over the place at jeg ikke kjenner at jeg har pupper engang. Men på styrketrening føler jeg den blir for stram slik at den hindrer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunn ikke noe å si for meg hva jeg bruker, har ikke noe å pakke inn uansett :p haha

Haha, my thoughts exactly. Skal dog innrømme at jeg i et svakt øyeblikk vurderte å trene i pushup, siden treningsBH-en trykker alt ned slik at jeg blir flatere enn de fleste gutta. We all have our battles :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...
Jeg bruker vanlig sportsbh på styrketrening(uten noe under) og jeg liker at puppa blir flate for da er de ikke i veien ;)

Hvis jeg skal jogge eller gjøre andre ting med løping bruker jeg en sportsbh fra bravissimo.com(laga for jenter med store bryst) Den er så tight all over the place at jeg ikke kjenner at jeg har pupper engang. Men på styrketrening føler jeg den blir for stram slik at den hindrer meg litt.

Med fare for å kuppe en tråd.. Hvilken av de fra braissimo? De hadde flere og jeg trenger en spm holder store, slappe greier på plass under løping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt for store pupper - typ 80(går gjennom alfabetet i hodet nå)J. Bruker aldri vanlig BH under, men har heller brukt litt tid på å finne en ordentlig modell.

Og det er Change sin sportsbh. Føles som ei tvangstrøye, på en bra måte:hungover::lol: Er veldig bra strammemuligheter på stroppene, man får kjøpt den etter omkrets og cup-størrelse, og den viser lite kløft. Er du heldig som meg, så vil den vise kløt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trikset mitt før.. for å få store pupper :D Elsket effekten det ga!

Dog gjorde jeg det ikke under trening - synes nesten det blir ekkelt.. Og uhygienisk. Jeg vasker sports-BH ofte, svetter i den osv. Jeg vasker BHer sjeldent, for at de skal holde formen så lenge som mulig.

Men effekten dårligere? Det vil jeg faktisk ikke tro - de blir jo tross alt most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...