Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på besøk til min nygifte far og stemor hele helgen, gjøre skolearbeid, og glede meg til en ny uke! Liker ukene bedre enn helgene jeg - er jeg sær? Skal også øvelseskjøre for første gang i morgen.

Som student er det ikke sært. Når du begynner i fulltidsjobb, så skal vi heller snakke :p

(8 timer foran en datamaskin, 5 dager i uken er ikke noe jeg gleder meg til iallefall).

ÅH, gud. Gleder du deg? Husker første gang jeg øvelseskjørte.. :roflmao: klutsjing, giring, gassing.. o_O

Men man lærer fort! Lykke til:)

Haha, gleder meg ja, blir godt å komme i gang. Er forberedt på litt utfordringer, hehe! Tusen takk for det ;)

Annonse

Tar tidlig helg om en halvtime, en liten treningsøkt som inkl pullups (har endelig huska å ta med bånd til å feste vekter i belte), så ut i vårsola og spille fotball med kidsa på kunstgresset som omsider er fri for snø. Avsluttes med fredagstaco. Gleder meg sikkert mer enn kidsa. :)

Som student er det ikke sært. Når du begynner i fulltidsjobb, så skal vi heller snakke :p

(8 timer foran en datamaskin, 5 dager i uken er ikke noe jeg gleder meg til iallefall).

Haha, skjønner! Går bare førsteklasse på videregående også, så det er ikke akkurat utmattende ;)

Annonse

Då eg var der var det berre sau som blei servert.

I tillegg var alt tapas, dvs ein og ein rett. Måltida kunne ta 3 timer med lang tid mellom kvar servering. Det var god mat og eg hadde rikelig tid til å drikke meg opp mellom rettene. Det var heldigvis firmatur, så eg slapp å betale sjølv.

Eg vil i tillegg anbefale strippeklubbene der oppe, det er god kvalitet.

Då eg var der var det berre sau som blei servert.

I tillegg var alt tapas, dvs ein og ein rett. Måltida kunne ta 3 timer med lang tid mellom kvar servering. Det var god mat og eg hadde rikelig tid til å drikke meg opp mellom rettene. Det var heldigvis firmatur, så eg slapp å betale sjølv.

Eg vil i tillegg anbefale strippeklubbene der oppe, det er god kvalitet.

Hahaha! Takk for tipset med strippeklubbene, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.:whistle: Skal sjekkes ut! Haha!:D

Gjest Ateacup

Jeg har brukt hele dagen på å leite etter liquid chalk i oslo:mad: Vært innom XXL, Oslo Sportlager og Mobech og bare blitt sendt videre... etter å ha brukt halve dagen på dette gikk jeg sutrende forbi Jentersport og gikk inn kun for å se på fargerike topper, for å komme i bedre humør.

Selv tenkte jeg de ivertfall ikke ville ha det der siden mannebutikkene ikke hadde, men jeg spurte likevel.

"Selvfølgelig har vi flytende kalk!" sa den søte jenta bak disken. GIRLpower!! Vet hvor jeg skal handle neste gang:)

Nå sofa resten av freddan:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...