Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skulle løpe hjem fra grillfest i høst. Det som i utgangspunktet skulle bli lett mat og en halvliter ble en salig blanding av kottiser, biff, potetsalat, bakepotet, ventepølse og 5-6 halvlitere. Ringte taxi etter 2 km jogg/gange.

Kan bidra her. Purre, vårløk og rødløk. Kombinasjonen av disse tre ga de mest forferdelige rapene noensinne. Nesten så jeg var engstelig for om andre kjente noe til dem, selv om jeg var eneste i en 5 meter radius. You live and you learn.

Veeel...to ting:

Indisk mat før styrkeløfttrening? NEVER AGAIN! Skulle ikke mye buktrykk til før tidenes halsbrann meldte seg. Måtte drive heftig brannslukkingsarbeid med sjokoladepudding og vaniljesaus etter trening...:cry:

Knasket noen mandarinbåter før tung markløft en gang. De kom opp igjen i en helsikkes fart midt i settet. Tok flere uker før jeg ikke lenger fikk sure oppstøt under markløften.

Annonse

Ikke spesielt imponert over meg selv da jeg smalt innpå to grandiser før jeg skulle trene styrke. Det eneste jeg gjorde var å gå rundt og svette, være særdeles uvel og underprestere den korte tida jeg var der. Dro kjapt hjem og tilbrakte resten av kvelden på sofaen.

grandiosa.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...