Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Its always sunny in Philadelphia

Arrested Development

30 Rock

Kanskje de 3 morsomste seriene som har gått på TV de siste årene. Alle har smart humor og morsomme karakterer. Flere sesonger og se igjennom.

Jeg bruker også netflix til mange av mine comicbook relaterte filmer og serier som sikkert kun appelerer til ett lite publikum her på FB.

Andre serier jeg foreslår er:

Archer

Parks and recreation

Doctor Who

Firefly(men du kommer til å bli sur for at de slutter litt tidlig)

Breaking bad(siste sesong starter i August)

House of Cards

Sherlock

Sett i det siste:

Grizzly man - 7/10

Into the wild - 8/10

Into the universe with stephen hawking - 7,5/10

Californication - 7/10

Bobby fischer against the world - 6,5/10

Usain Bolt: The fastest Man alive - 7/10

Hellfjord - 4/10

Mye middelmådig og lite engasjerende på den norske netflixen. Får fortsette å grave :)

• 1 måned senere...

Annonse

Dagens klare anbefaling: Akmareul boatda (I saw the devil, amerikansk tittel). Visste rett og slett ikke at den fantes på netflix, før jeg fant den i går.

Jeg er veldig klar over at de aller fleste her inne ser sommerblockbustere og amerikansk PG13-skvip. MEN er du interessert i skikkelig film så for guds skyld se denne. Jeg vil påstå at den er bedre enn A bittersweet life og helt på høyde med Oldboy.

Den er utrolig vakker og enda mer brutal. Til og med vakker, når den er på sitt mest brutale, da musikkbruken og regisseringen er så ekstremt velgjort. Jeg lurer rett og slett på hvordan i huleste de fikk regissert enkelte scener. Kim Jee-Woon imponerte meg skikkelig. Igjen.

Har du Netflix så se denne i kveld.

Dagens klare anbefaling: Akmareul boatda (I saw the devil, amerikansk tittel). Visste rett og slett ikke at den fantes på netflix, før jeg fant den i går.

Jeg er veldig klar over at de aller fleste her inne ser sommerblockbustere og amerikansk PG13-skvip. MEN er du interessert i skikkelig film så for guds skyld se denne. Jeg vil påstå at den er bedre enn A bittersweet life og helt på høyde med Oldboy.

Den er utrolig vakker og enda mer brutal. Til og med vakker, når den er på sitt mest brutale, da musikkbruken og regisseringen er så ekstremt velgjort. Jeg lurer rett og slett på hvordan i huleste de fikk regissert enkelte scener. Kim Jee-Woon imponerte meg skikkelig. Igjen.

Har du Netflix så se denne i kveld.

Alt som toucher Oldboy er verdt å få med seg!

Til de som liker krim (og gjerne allerede har sett de mest kjente seriene) - Wallander-seriene er ganske kjekke altså!! Ble positivt overraska da jeg trodde kvaliteten ville falle litt når det ble så mange episoder =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...