Gå til innhold

Øl eller sprit??


GrommiZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, temmelig dumt for de som drikker når de ikke har noen til å kjøre de hjem.. Eller fortelle de hva de gjorde på fylla i går siden de ikke husker det selv.. Ja, kjempedumt å ikke drikke fordi man ikke liker no -_-

Verdens dårligste argument mot alkohol er "Jeg liker å huske noe" eller " jeg liker ikke å spy", du må ikke drikke til du faller om. Du er ikke dum fordi du ikke drikker, men jeg automatisk utifra at du er en kjedelig person som har en liten vennekrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens dårligste argument mot alkohol er "Jeg liker å huske noe" eller " jeg liker ikke å spy", du må ikke drikke til du faller om. Du er ikke dum fordi du ikke drikker, men jeg automatisk utifra at du er en kjedelig person som har en liten vennekrets.

Haha. Da skulle du vært med meg på byen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hyggedrikke? En kald Coca Cola, takk! Det må forresten være på glassflaske! Jeg har ikke drukket alkohol siden 2004, og har heller ingen planer om å starte. Hadde en særs kort "karriere" innenfor alkoholens verden, men angrer ikke et sekund - gevinsten i form av nye personlige rekorder, medaljer og vedvarende gleder, overstiger alt alkoholen kunne tilby meg. Jeg innser selvsagt at man kan drikke med måte for å kose seg, men da jeg heller ikke liker smaken (har prøvd ganske mye forskjellig), holder jeg meg like så greit unna. :)

cocacola-58_600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, please, everything. at once.

en god øl er jo ikke å forakte, enten det er en pilsner, lager, bitter, ale, stout, IPA, weissbier eller noe annet.

og en god whisky er snadder. eller en god akke.

Og snart er det jo høysesong for GT og vodka russchian

Vin, rød, hvit, med bobler, uten bobler, ja takk. (faen, fremstår somd en drankeren, men jeg drikekr ikke mye, men liker god drikke til god mat)

Og seff en liten prottisshake etter trening, sånn at jeg ikke begynner å småspise på vei hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...