Gå til innhold

Øl eller sprit??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Neineinei! Øl, øl og mere øl! http://www.youtube.com/watch?v=IyfUfXWIpKU

Lite som slår øl, men det er alt for mye godt øl til å kunne nevne bare en favoritt

Øl og premier league er ein obligatorisk kombinasjon i helga for min del

Jeg har tilfeldigvis fått et gavekort på vinmonopolet. Men jeg aner ikke hva jeg skal bruke det på :p Hvis jeg i det hele tatt liker noe, så må det være søtt... :p Any ideas?

Kjøp en cognac til gubben!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig hvor tiltalende vann er på en søndags morgen.

Men gavekort på polet? Da kan man gå for kvalitet.

Vil anbefale å heller kjøpe ei flaske til 200kr enn to til 100, for å si det sånn. Kvalitet er godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ØL :love:

Alt fra lyst til ganske så mørkt... :love:

Beste ølet eg har smakt var i Tallinn, et sted som var dels bryggeri, dels restaurant/pub.. 480041_10151956920460541_1378833171_n.jpg4 forskjellige sorter, fra lyst til helt mørkt. Var vel noe midten det eg drakk.. På litersglass, og for å si det sånn.. Den drakk ikkje å bli død før eg kom til bunnen :p

528818_10151977547820644_1647715737_n.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Lett valg! Utvilsomt øl. Brygger øl sjøl, så da må'n nesten drikke opp litt av det og. Har en rug-IPA stående som skal væra klar til helga, og smugtester så langt tyder på at det blir en høydare.

Vanskelig å si nei til et glass god whisky, da. Spesielt Islay-varianter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...