Gå til innhold

Drikker du pepsi max eller cola zero?


Tilateq

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette er kun en smakssak (altså hva man liker) innholdet på 1 kcal vs 1 kcal er IKKE noe man skal bry seg videre om :)

Blir som å sammenligne hva som er sunnest av Farris Lime og Farris Mango

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kun en smakssak (altså hva man liker) innholdet på 1 kcal vs 1 kcal er IKKE noe man skal bry seg videre om :)

Blir som å sammenligne hva som er sunnest av Farris Lime og Farris Mango

Hehe, nei jeg viste bare ikke om det var noe ulumskheter jeg ikke hadde fått med meg. Ser at alle sverger til max så var bare litt nysgjerrig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg viste bare ikke om det var noe ulumskheter jeg ikke hadde fått med meg. Ser at alle sverger til max så var bare litt nysgjerrig :)

Skjønner, måtte bare nevne det, ser mye rart her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken :p Er vel eneste betydelige forskjell såvidt jeg har fått med meg.

Hater forøvrig Pepsi Max, digger Cola Zero. Og nå som Cola støtter miljøet så er valget lett :D

Coca-Cola and Water Use in India: “Good Till the Last Drop” – The Primate Diaries

Cola støtter miljøet? Coca-Cola et av flere multinasjonale konsern som er direkte og indirekte skyld i tap av menneskeliv og rovdrift av miljøet. Jeg kunne sikkert ha gravd fram flere artikler hvis jeg hadde orket å brukt mer enn 5 minutter.

Monsanto, Nestle, Coca-Cola etc. å tro at noen av dem støtter miljøet er så naivt at jeg får vondt inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coca-Cola and Water Use in India: “Good Till the Last Drop” – The Primate Diaries

Cola støtter miljøet? Coca-Cola et av flere multinasjonale konsern som er direkte og indirekte skyld i tap av menneskeliv og rovdrift av miljøet. Jeg kunne sikkert ha gravd fram flere artikler hvis jeg hadde orket å brukt mer enn 5 minutter.

Monsanto, Nestle, Coca-Cola etc. å tro at noen av dem støtter miljøet er så naivt at jeg får vondt inni meg.

De har jo en kampanje på tv nå hvor de gir så å så mye penger til en eller annen miljøorganisasjon som skal redde arktis, er nå bedre enn ingenting :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coca-Cola and Water Use in India: “Good Till the Last Drop” – The Primate Diaries

Cola støtter miljøet? Coca-Cola et av flere multinasjonale konsern som er direkte og indirekte skyld i tap av menneskeliv og rovdrift av miljøet. Jeg kunne sikkert ha gravd fram flere artikler hvis jeg hadde orket å brukt mer enn 5 minutter.

Monsanto, Nestle, Coca-Cola etc. å tro at noen av dem støtter miljøet er så naivt at jeg får vondt inni meg.

Er jo forøvrig ikke helt korka da, skjønner jo at ingen av de store selskapene er miljøvennlige, var ikke det jeg mente, men det er uansett bra at de donerer penger av det de tjener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo en kampanje på tv nå hvor de gir så å så mye penger til en eller annen miljøorganisasjon som skal redde arktis, er nå bedre enn ingenting :p

Er jo forøvrig ikke helt korka da, skjønner jo at ingen av de store selskapene er miljøvennlige, var ikke det jeg mente, men det er uansett bra at de donerer penger av det de tjener :)

Du er tilgitt, siden du er så søt på bildet.

Jeg kan også informere deg om at klimakrisen er ganske oppblåst, og temperaturen sammen med kontinentenes plassering alltid vil fluktere, en eller annen gang vil kontinentene kræsje sammen (igjen). Vi har vært gjennom flere istider, og noen få masse-ekstinksjon-perioder (bindetegn så du kan lese det lettere) hvor mange planter og dyrearter har blitt utryddet og aldri kommet tilbake igjen. Svingninger i temperatur er HELT naturlig i et geologisk tidsperspektiv. Å gi penger til noen som vil hjelpe arktis er ganske så meningsløst, siden man ikke på noen som helst måte kan redde den, i tillegg til at dette er en HELT naturlig prosess. Med mindre Coca-Cola har planer om å fylle arktis med isbiter tror jeg hele ideen er dødfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...