Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er litt pingle der ja. De har ikke pussypad der jeg trener ((y)), så må bruke noen wraps rundt stanga for at det ikke skal bli for ubehagelig. Kunne sikkert vent meg til å gjøre den uten om jeg økte vektene litt mer gradvis, men er ikke en øvelse jeg bruker fast.

Slik jeg ser det er pussypad fin til to ting. Glutebridge og til å feste i ribbeveggen når man tar nordic hamstrings.

Pingle. 110kgx5 uten pussypad går suverent.

Edit: Siden tråden kom opp igjen, og mah gainz har økt and allz, må jeg krype til korset og innrømme at 140kgx5 kun går opp med pussypad. Dobbeltmoral er dobbelt så bra som ingen moral.

Annonse

Jeg klarte en gang å plassere stanga oppå blæra, ikke spesielt behagelig, særlig siden jeg nettopp hadde drukket masse vann. Etter det har det blitt pute (trener hjemme) mellom meg og stanga, og det er nok hoftene mine glade for også.

Ja gjør det, men har ingen polstring på hoftebeina :p Går greit med lite vekt, men når det nærmer seg 100 kg så skal jeg ærlig innrømme at det ikke er noe godt uten. Kjennes ut som om stanga skal gnage seg igjennom hoftebeina og jeg har ikke lav smerteterskel.

Ja gjør det, men har ingen polstring på hoftebeina :p Går greit med lite vekt, men når det nærmer seg 100 kg så skal jeg ærlig innrømme at det ikke er noe godt uten. Kjennes ut som om stanga skal gnage seg igjennom hoftebeina og jeg har ikke lav smerteterskel.

Når Jane bruker pussypad har alle lov :D

Annonse

• 1 måned senere...

Slik jeg ser det er pussypad fin til to ting. Glutebridge og til å feste i ribbeveggen når man tar nordic hamstrings.

E det mulig??? At jeg ikke har tenkt på å bruke pussypad når jeg tar nordic hamstrings... :facepalm:

Det skal brukes imorn, så får akilles en velfortjent hvil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...