Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Hvordan var treningen for deg i ettertid? :)

Når jeg la inn var jeg ikke den som trente mest fra før og heller ikke i tiden etter, men det er klart at når man legger under muskel spesielt så tar det litt tid. Er mest det at det er litt "ubehagelig" å skulle bruke overkroppen, litt vanskelig å forklare med korte ord :) smertene jeg hadde varte opptil ett år men det er ikke verre enn svake mensensmerter. Tror det viktigste er at man kjenner etter hvordan kroppen er og hører på hva lege sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lise Nicole Wold og Eilin - har dere under eller over muskel, og rund eller dråpeformet? :) Jeg har selv time 17.februar i Bergen med Bjørn Tore Haga, og skal ta 295g dråpeformet over muskel! Gleder meg til å få det overstått, men gruer meg veldig til tiden etterpå mtp null trening på en god stund :censored:

Jeg har 325g runde over muskel:) perfekt størrelse til meg ihvertfall:) ikke noe å grue seg til;) gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og en venninne fikk beskjed om ett år, hun brukte spiler etter 3 mnd og fikk greit med innkapsling :( jeg har ikke fått noe... det kan jo være tilfeldig i og med at det alltid er en risiko for at det kapsler seg men jeg tenker at det er bedre å være på den sikre siden :) uansett så er de så pene at du vil nok ikke trenge spile bh ;) mye lekkert undertøy som er uten :)

Heh, det blir uansett ikke daglig bruk av bh på meg uansett, ettersom jeg bor i treningsklær og skal jobbe som PT:) skal inn på kontroll nå snart, ettersom det har gått 3mnd snart :) så får spørre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 325g runde over muskel:) perfekt størrelse til meg ihvertfall:) ikke noe å grue seg til;) gled deg!

Blir nesten litt redd for at det blir veldig lite med 295 nå, men satser på det blir fint uansett!! :barefoot: Gleder meg!! :D hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å vite er hva høyde og vekt er på dere, hvor mye dere hadde fra før og hvor mye dere endte med å fylle i???

Jeg er 168 veier 65 kg og har fra før en 70C/75B og vurderer å gå for 335gram

Prøver å sammenligne med hva andre har tatt i samme for å typ overbevise meg om at mitt valg er rett hahaha.. Det så fresht ut i mine øyne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et spørsmål til dere som allerede har silikon, betalte dere hele prisen selv eller fikk dere noe dekket av diverse grunner?

Jeg har syke komplekser ovenfor mine pupper, alltid hatt det, spesielt etter jeg fylte 16 år da de puppene jeg hadde ble trent vekk, men har ikke råd til å punge ut 30 000 kr på pupper i studenttiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke dekket mine på noen vis. Selv om jeg har trent bort og ammet bort alt inni og de egentlig i mine øyne, er blitt litt "tomme poser". Kunne kanskje gjort forsøket med å få noe dekket, men det skal ganske mye til for å få dekket kosmetiske ting. Men det er vel verdt et forsøk om du har store komplekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere som allerede har silikon, betalte dere hele prisen selv eller fikk dere noe dekket av diverse grunner?

Jeg har syke komplekser ovenfor mine pupper, alltid hatt det, spesielt etter jeg fylte 16 år da de puppene jeg hadde ble trent vekk, men har ikke råd til å punge ut 30 000 kr på pupper i studenttiden..

Samme problem her, og jeg betaler mine (45.000!) selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere som allerede har silikon, betalte dere hele prisen selv eller fikk dere noe dekket av diverse grunner?

Jeg har syke komplekser ovenfor mine pupper, alltid hatt det, spesielt etter jeg fylte 16 år da de puppene jeg hadde ble trent vekk, men har ikke råd til å punge ut 30 000 kr på pupper i studenttiden..

Betalt mine selv... en venninne fikk brystløft uten å legge inn silikon dekket pga komplekser etter amming.

Er nok verdt å ta en tur til lege å prøve, skader jo ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45!

Jeg betaler "bare" i underkant av 33

Jeg vet, det er helt kriminelt! 35.000 for runde, og 45.000 for dråpeformede skulle de ha! Han annbefalte da selvfølgelig dråpeformede til meg, så det ble 10.000 mer enn jeg hadde planlagt.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å vite er hva høyde og vekt er på dere, hvor mye dere hadde fra før og hvor mye dere endte med å fylle i???

Jeg er 168 veier 65 kg og har fra før en 70C/75B og vurderer å gå for 335gram

Prøver å sammenligne med hva andre har tatt i samme for å typ overbevise meg om at mitt valg er rett hahaha.. Det så fresht ut i mine øyne da..

Jeg er 168 og veier 70kg og jeg gikk fra en liten 75a cup til å nå bli en 75c eller D :) og det holder i massevis på meg ihvertfall.. Hadde jeg fått større, så ville det sett veldig unaturlig ut :)

Skal sies at jeg tok 325g i hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 168 og veier 70kg og jeg gikk fra en liten 75a cup til å nå bli en 75c eller D :) og det holder i massevis på meg ihvertfall.. Hadde jeg fått større, så ville det sett veldig unaturlig ut :)

Skal sies at jeg tok 325g i hver :)

Resultatet ditt ser veldig fint og naturlig ut utifra bildene som ligger på instagram iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 og veier 70kg og jeg gikk fra en liten 75a cup til å nå bli en 75c eller D :) og det holder i massevis på meg ihvertfall.. Hadde jeg fått større, så ville det sett veldig unaturlig ut :)

Skal sies at jeg tok 325g i hver :)

70 kg med muskler :D Du ser fresh ut :D Hadde du lagt de over eller under muskelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...