Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Det tror jeg kommer an på hvordan du ser ut nå og hvor mye du har planer om å gå ned. Jeg ville personlig ventet med silikonen til du er der du vil være (kroppsmessig) for så å ta silikon når du har funnet trivselsvekta de :)

Jeg trives med 66 kg, MEN jeg har liksom fett i bunnen av magen akkurat over buksekanten, om du skjønner.. Så så lenge jeg får vekk den og får flatere mage så er jeg egentlig meget fornøyd.

Jeg er en 167 og veier da 66 kg nå, har gått ned 6 kg på 8 uker føre jul. Og vil ned til 60 egentlig, men jeg har veldig selvstiltillits problemer pga puppene. Det er en synelig størelses forskjell på de og vil ordne opp i det.

Som Barstad sa, om jeg går ned til 10% fett, så vil silikonen syntes veldig.

Men er jo litt redd for at silikonen skal syntes veldig om jeg går ned 6 kg til. puppene mine har ikke blitt noe mindre selv om jeg har gått ned i vekt, bare midjen som har blitt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har operert hos Barstad, under muskel. Det ser rart ut når jeg strammer musklene, da kommer puppene helt inn under armene omtrent.. Jeg trener ikke noe seriøst enda, så det var liksom ikke tema i forhold til over/under.. Han mente jeg måtte ha under pga vekt. Er 168 høy og 49 kg, ikke all verden med andre ord! Et halvt år siden, og tør enda ikke trene armhevinger eller benk. For øvrig ingenting å grue seg til. Var redd det skulle bli pinlig å legge seg på operasjonsbordet, men jeg fikk pledd over meg og sovnet på null komma niks. Det neste jeg husker er at alt var over og jeg lå i ei seng! Hadde bare behov for paracet fra dag to, men vondt er det åkke som, det er vel ikke til å komme fra. Trengte hjelp med påkledning i lang tid, også buksa! Men jeg har under muskel altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives med 66 kg, MEN jeg har liksom fett i bunnen av magen akkurat over buksekanten, om du skjønner.. Så så lenge jeg får vekk den og får flatere mage så er jeg egentlig meget fornøyd.

Jeg er en 167 og veier da 66 kg nå, har gått ned 6 kg på 8 uker føre jul. Og vil ned til 60 egentlig, men jeg har veldig selvstiltillits problemer pga puppene. Det er en synelig størelses forskjell på de og vil ordne opp i det.

Som Barstad sa, om jeg går ned til 10% fett, så vil silikonen syntes veldig.

Men er jo litt redd for at silikonen skal syntes veldig om jeg går ned 6 kg til. puppene mine har ikke blitt noe mindre selv om jeg har gått ned i vekt, bare midjen som har blitt mindre.

Ikke vær så opphengt i vekten.. Synes egentlig du skal kaste vekten, for det tallet skal ikke bety hvordan du føler deg :)

Men om du har planer om å miste en del kilo til, så ville jeg ventet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg burde ventet, men venter jeg noe mere så trur jeg at jeg ikke tørr å gjennomføre det. Har pratet med PT'n min og hun sa at hun tvilte veldig på at puppene ville bli "stygge" om jeg gikk ned noe mere i vekt, eller fett da. Så satser på at det går bra!:)

11 dager igjen bare! Gruer meg veldig, men gleder meg enda mere til å fikse på dette. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet jeg burde ventet, men venter jeg noe mere så trur jeg at jeg ikke tørr å gjennomføre det. Har pratet med PT'n min og hun sa at hun tvilte veldig på at puppene ville bli "stygge" om jeg gikk ned noe mere i vekt, eller fett da. Så satser på at det går bra!:)

11 dager igjen bare! Gruer meg veldig, men gleder meg enda mere til å fikse på dette. :D

Det er jo helt opp til deg :) Lykke til!

Og det er ikke noe å grue seg til (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise Nicole Wold Hvorfor vil du ned til 10 i fettprosent? Det er ett unormalt lavt tall for kvinner. Uansett, under muskelen er absolutt å anbefale om du skal ha så lav fettprosent.

Jeg sier ikke at jeg skal ned til 10% fett :p

Sier det at LEGEN sa at det ville se stygt ut OM jeg var helt nede i 10.. jeg vil gjerne ligge på rundt 18% :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier ikke at jeg skal ned til 10% fett :p

Sier det at LEGEN sa at det ville se stygt ut OM jeg var helt nede i 10.. jeg vil gjerne ligge på rundt 18% :)

Okey, bra :) Vil fortsatt råde deg til å ta under muskelen. Resultatet blir som oftest mer naturlig. Fettprosenten min ligger mellom 15 og 20 ett sted, og de ser fortsatt naturlige og fine ut. Hadde godt over 20 i fettprosent når jeg opererte, gikk alikevel for under muskelen, noe jeg er svært glad for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirurgen anbefalte meg å ta overmuskel siden da kunne jeg trene optimalt igjen etter 6 uker. Ikke noe vondt ment, men jeh syntes også at det ser best ut over muskelen. Hvertfall på meg ut i fra 3D bildene jeg har kikket på.

Men jeg skal ha moderate implantater, siden jeg ville ha det mest mulig naturlig.

Det er lov å være uenig, smaken er som baken:) Da vil jeg bare ønske deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...