Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er det verste.... Jeg har passert sikkerhetskontrollen med både ekte sjokolade, kjeks og andre godterier, men skyr er ikke lov? Lukter jeg diskriminering her? :eek: Klart tegn på forskjellsbehandling!

Fortsetter under...

Jeg fikk med bringebærsyltetøy da jeg anførte at bringebærgele ikke er flytende. :sneaky:

Så at skyr ikke gikk igjennom er sjokkerende!

Alt kan jo strengt tatt bare være både flytende og smørbart, det er jo bare snakk om hvor varmt det er eller hvor hardt man smører :D Jeg synes det var på kanten!

Alt kan jo strengt tatt bare være både flytende og smørbart, det er jo bare snakk om hvor varmt det er eller hvor hardt man smører :D Jeg synes det var på kanten!

Sikkerhetskontrolløren syntes også den var på kanten. ;)

Det er det verste.... Jeg har passert sikkerhetskontrollen med både ekte sjokolade, kjeks og andre godterier, men skyr er ikke lov? Lukter jeg diskriminering her? :eek: Klart tegn på forskjellsbehandling!

Som sagt:

Dette er nok et ledd i statens ønske om å gjøre Norges befolkning overvektige og usunne, på lik linje med å ikke avgiftslegge sjokolade med 200% og ikke legge inn ernæringsfag i barnehagen.

Enda et bevis!!!

Annonse

Dette lukter corporate america-illuminati-secret society konspirasjon! De har ilagt oss disse strenge kontrollene for å kunne styre hvilke matvarer vi kan ha på flyplassen! Deretter passer de på å bare servere drittmat vi ikke vet macroene på, og så sørger for at flyet er forsinket så vi sitter der å mister gainz....

SAY NO TO GAINS CONTROL! JUST SAY NO!

HELL NO, WE WE WILL GROW!!!!!

Dette lukter corporate america-illuminati-secret society konspirasjon! De har ilagt oss disse strenge kontrollene for å kunne styre hvilke matvarer vi kan ha på flyplassen! Deretter passer de på å bare servere drittmat vi ikke vet macroene på, og så sørger for at flyet er forsinket så vi sitter der å mister gainz....

SAY NO TO GAINS CONTROL! JUST SAY NO!

HELL NO, WE WE WILL GROW!!!!!

Miste gainz? Uaktuelt!

Neste gang tar vi med Kasein og drikker det FORAN kontrollen. :mad:

Ta også med proteinbarer. (Spre ordet. :D)

Slikt som dette skjer fordi vi har tatt JESUS ut av grunnskolen og latt kvinner drive FOSTERDRAP fritt siden 70-tallet. For ikke å snakke om denne korrumperende ROCKEMUSIKKEN som ungdommen nå til dags hører på.

Dette er den JØDEHATENDE sosialisthomoateistmuslimrødgrønneMAFIAEN som står bak!

Llserinnlegg til Norge I Dag skrives nu!

Liker tankegangen! Neste gang jeg skal ut å fly skal jeg ha med meg en flaske med is :) Eventuelt frossen melk så jeg kan lage meg en proteinshake (y)

Det er heller ikke lurt å pakke med proteinpulver i gjennomsiktige plastposer.. tenkte d var mer praktisk enn å ha med hele bøtta og scoopen så målte opp i porsjonsposer og la øverst i baggen... det så visst susp ut..

Opplevd det samme da jeg skulle hjem i jula... "Du kan kjøpe mat inne på terminalen eller på flyet" Men jeg fikk den faktisk igjennom, etter at jeg hadde kjefta litt på dem høylytt, nevnte et par ting om diverse matallergier og pakka skikkelig på med diabetes og alt mulig pakk, tilslutt kom en anen vekter å sa at det var greit, så lenge jeg kunne bevise at boksen ikke var åpnet fra før.. Hadde litt lyst til å åpne boksen å kaste den på dem. Men jeg greide å kontrolere meg, den gangen..

Annonse

Det er heller ikke lurt å pakke med proteinpulver i gjennomsiktige plastposer.. tenkte d var mer praktisk enn å ha med hele bøtta og scoopen så målte opp i porsjonsposer og la øverst i baggen... det så visst susp ut..

Tipper det blir vanskelig å ha med seg proteinpulver i vanlig boks og framover etter det latterlige mediastyret om proteinpulver :banghead:

Tipper det blir vanskelig å ha med seg proteinpulver i vanlig boks og framover etter det latterlige mediastyret om proteinpulver :banghead:

proteindoping you know! Vi må begynne å bli mer listige i våre fremgangsmetoder, vi som er avhengige av dette grusome proteinet!

proteindoping you know! Vi må begynne å bli mer listige i våre fremgangsmetoder, vi som er avhengige av dette grusome proteinet!

Mhm! Oj, oj, her har vi en proteinsmugler kommer de til å si!

Jeg reiser ganske ofte i forbindelse med jobben. Har da proteinpulver nok til turen i et stort glass med skrulokk. Får ofte spørsmål om hva det er da... Det glasset og matboksene blir stort sett undersøkt nærmere hver gang. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...