Gå til innhold

Slankepress i media, og kjendiser som "gode forbilder"?


Gamla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Neimen hallo da folkens, dette er en diskusjon, la oss ikke bli personlige her og gå tilbake til det som faktisk var TS spørsmål i begynnelsen her :)

Klart, men når folk absolutt skal slenge dritt om hva alle andre gjør og de faktisk får resultater og de trives med det, da blir jeg overrasket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fler hobbyer og er helt ok i de. Fordi jeg tenker ikke på hva alle andre gjør. Du burde prøve det

Så hold deg til de hobbyene da. Du trenger faktisk ikke være her på fitnessbloggen bare for å forsure hele forumet.

Tenker ikke du på hva andre gjør??:roflmao: Da hadde du aldri vært oppi alle de kranglene..unnskyld, "diskusjonene" du alltid havner oppi her inne!:hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, men når folk absolutt skal slenge dritt om hva alle andre gjør og de faktisk får resultater og de trives med det, da blir jeg overrasket

Så hold deg til de hobbyene da. Du trenger faktisk ikke være her på fitnessbloggen bare for å forsure hele forumet.

Tenker ikke du på hva andre gjør??:roflmao: Da hadde du aldri vært oppi alle de kranglene..unnskyld, "diskusjonene" du alltid havner oppi her inne!:hilarious:

Punktum finale. Resten tar dere over PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig egentlig, nå er det lenge siden jeg har ignorert noen men da så kan man fortsatt se at de har skrevet noe, men ikke hva med mindre man trykker på "vis".

Helt riktig.

Men ja, du er heldig som lærer dette på skolen, men du har jo valgt en studierettning som er, ja, selvvalgt, så det vil jo gå de fleste hus forbi. Derfor kunne jeg tenkt meg å få det inn som en del av pensum i barne- og ungdomsskolen, helt og full obligatorisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig.

Men ja, du er heldig som lærer dette på skolen, men du har jo valgt en studierettning som er, ja, selvvalgt, så det vil jo gå de fleste hus forbi. Derfor kunne jeg tenkt meg å få det inn som en del av pensum i barne- og ungdomsskolen, helt og full obligatorisk.

Enig, gjerne byttet ut noen timer matte med det :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke første gangen hun er i rampelyset pga. kostholdet, så jeg har problemer med å respektere disse "godt voksne" bloggerne, som legger ut om nøyaktig kosthold, roser og regnbuebæsj og presterer å legger ansvaret på leseren/"har tro på at leserne kan avgjøre selv". Folk følger disse menneskene som gudinner. Folk som i "unge menneskelige svamper som følger rosabloggere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke første gangen hun er i rampelyset pga. kostholdet, så jeg har problemer med å respektere disse "godt voksne" bloggerne, som legger ut om nøyaktig kosthold, roser og regnbuebæsj og presterer å legger ansvaret på leseren/"har tro på at leserne kan avgjøre selv". Folk følger disse menneskene som gudinner. Folk som i "unge menneskelige svamper som følger rosabloggere".

Amen og trampeklapp! Helt ypperlig sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...