Gå til innhold

Slankepress i media, og kjendiser som "gode forbilder"?


Gamla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal sies at vi lærte å lage rullekake og andre greier i tillegg, men litt variasjon må det være. Om det blir sukrinbrownies i skolen dauer jeg på meg. Hehe. På den annen side lagde vi jo fruktsalat som et alternativ til dessert.

Nei dere, nå ble dette plutselig den store heimkunnskaptråden. Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at vi lærte å lage rullekake og andre greier i tillegg, men litt variasjon må det være. Om det blir sukrinbrownies i skolen dauer jeg på meg. Hehe. På den annen side lagde vi jo fruktsalat som et alternativ til dessert.

Nei dere, nå ble dette plutselig den store heimkunnskaptråden. Haha :)

ahahaha!!!:hilarious:

laga rullekake vi og, men også mye sunt i tillegg, faktisk en overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tilbake til slankepress fra media og kjenidser - det burde vært rettningslinjer for bloggere, syns jeg. De må gjerne skrive om sine dietter og fjas, men da burde de vært pålagt og opplyse om at de ikke har kompetanse til å veilede eller gi råd om hvordan du som leser kan endre livsstil. Det burde og være rettningslinjer man må følge til hvordan man skriver om dietter og fjas. Syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til slankepress fra media og kjenidser - det burde vært rettningslinjer for bloggere, syns jeg. De må gjerne skrive om sine dietter og fjas, men da burde de vært pålagt og opplyse om at de ikke har kompetanse til å veilede eller gi råd om hvordan du som leser kan endre livsstil. Det burde og være rettningslinjer man må følge til hvordan man skriver om dietter og fjas. Syns jeg :)

Såre enig, selv om jeg skjønner at det ikke er så lett å gjennomføre.

Det finner lover og regler som pressen må forholde seg til, og en viss etikk, så det er ikke too far fetched..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i - og sånn sett er det jo hver sin rett å skrive hva man vil på nettet. Men mange av bloggene som ligger på blogg.no kunne vært mer skjerpet - syns nå jeg. Blir direkte provosert av en viss frue sin - for hun er en god del eldre enn mange andre rosabloggere ;)

Det er jo forskjell på ytringsfrihet og galskap også..

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...