Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uansett, så syns jeg det er dumt at slike saker skal få så mye skryt i denne avisen. Fokuset blir litt feil syns jeg, og veldig mange ser bare at de som gjør ditt og datt ser bra ut, men tenker ikke nødvendigvis på om det passer for de, om det er bra over en lenger tid osv osv..

Fortsetter under...

Tell til ti.. Serenity now...

Kjære emilwoop...

KAN DU IKKE BARE FÅ DEG EN FORNUFTIG HOBBY ELLER BARE SETTE DEG PÅ HENDA DINE?!

Jeg ha tilgode å se deg bidra positivt og konstruktivt i en diskusjon!

Jeg har fler hobbyer og er helt ok i de. Fordi jeg tenker ikke på hva alle andre gjør. Du burde prøve det

Annonse

Neimen hallo da folkens, dette er en diskusjon, la oss ikke bli personlige her og gå tilbake til det som faktisk var TS spørsmål i begynnelsen her :)

Klart, men når folk absolutt skal slenge dritt om hva alle andre gjør og de faktisk får resultater og de trives med det, da blir jeg overrasket

Jeg har fler hobbyer og er helt ok i de. Fordi jeg tenker ikke på hva alle andre gjør. Du burde prøve det

Så hold deg til de hobbyene da. Du trenger faktisk ikke være her på fitnessbloggen bare for å forsure hele forumet.

Tenker ikke du på hva andre gjør??:roflmao: Da hadde du aldri vært oppi alle de kranglene..unnskyld, "diskusjonene" du alltid havner oppi her inne!:hilarious:

Klart, men når folk absolutt skal slenge dritt om hva alle andre gjør og de faktisk får resultater og de trives med det, da blir jeg overrasket

Så hold deg til de hobbyene da. Du trenger faktisk ikke være her på fitnessbloggen bare for å forsure hele forumet.

Tenker ikke du på hva andre gjør??:roflmao: Da hadde du aldri vært oppi alle de kranglene..unnskyld, "diskusjonene" du alltid havner oppi her inne!:hilarious:

Punktum finale. Resten tar dere over PM.

Annonse

Synd det ikke er noe alle må igjennom..(n)

Det hjelper fint lite;)

Enig egentlig, nå er det lenge siden jeg har ignorert noen men da så kan man fortsatt se at de har skrevet noe, men ikke hva med mindre man trykker på "vis".

Enig egentlig, nå er det lenge siden jeg har ignorert noen men da så kan man fortsatt se at de har skrevet noe, men ikke hva med mindre man trykker på "vis".

Helt riktig.

Men ja, du er heldig som lærer dette på skolen, men du har jo valgt en studierettning som er, ja, selvvalgt, så det vil jo gå de fleste hus forbi. Derfor kunne jeg tenkt meg å få det inn som en del av pensum i barne- og ungdomsskolen, helt og full obligatorisk.

Helt riktig.

Men ja, du er heldig som lærer dette på skolen, men du har jo valgt en studierettning som er, ja, selvvalgt, så det vil jo gå de fleste hus forbi. Derfor kunne jeg tenkt meg å få det inn som en del av pensum i barne- og ungdomsskolen, helt og full obligatorisk.

Enig, gjerne byttet ut noen timer matte med det :whistle:

Enig, gjerne byttet ut noen timer matte med det :whistle:

Hehe

Det må vel kunne gå an å skvise inn litt fornuftig undervisning innimellom alt det andre rare som ihvertfall ikke eksisterte for 20+ år siden:P

Dette er ikke første gangen hun er i rampelyset pga. kostholdet, så jeg har problemer med å respektere disse "godt voksne" bloggerne, som legger ut om nøyaktig kosthold, roser og regnbuebæsj og presterer å legger ansvaret på leseren/"har tro på at leserne kan avgjøre selv". Folk følger disse menneskene som gudinner. Folk som i "unge menneskelige svamper som følger rosabloggere".

Dette er ikke første gangen hun er i rampelyset pga. kostholdet, så jeg har problemer med å respektere disse "godt voksne" bloggerne, som legger ut om nøyaktig kosthold, roser og regnbuebæsj og presterer å legger ansvaret på leseren/"har tro på at leserne kan avgjøre selv". Folk følger disse menneskene som gudinner. Folk som i "unge menneskelige svamper som følger rosabloggere".

Amen og trampeklapp! Helt ypperlig sagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...