Gå til innhold

Stygge, tykke ankler. Hjeeelp!


Thin_Lizzy

Anbefalte innlegg

Om du ikke kan endre på det, LEGG DET FRA DEG. Jeg skulle ønske jeg så ut som james franco i ansiktet, men det gjør jeg dessverre ikke. Jeg skulle også ønske jeg var litt lavere, med lengre armer i forhold til høyden min. Men det lar jeg meg aldri irritere over, fordi det faktisk er helt 100% umulig for meg å gjøre noe med det.

(ja er klar over at jeg i teorien kan endre ansiktet mitt via plastisk kirurgi men lets be reasonable)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke kan endre på det, LEGG DET FRA DEG. Jeg skulle ønske jeg så ut som james franco i ansiktet, men det gjør jeg dessverre ikke. Jeg skulle også ønske jeg var litt lavere, med lengre armer i forhold til høyden min. Men det lar jeg meg aldri irritere over, fordi det faktisk er helt 100% umulig for meg å gjøre noe med det.

(ja er klar over at jeg i teorien kan endre ansiktet mitt via plastisk kirurgi men lets be reasonable)

Det går visstnok også an å fikse "cankles" med liposuction (i følge google). Hvis det er veldig viktig for trådstarter og ikke så dyrt, så er det muligens verdt det. Det er sånne ting som kun en selv henger seg opp i og ingen andre kommer til å merke noen forskjell, men det kan utgjøre et hav av forskjell for en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får håpe det ikke kommer så langt. Ikke for å bli helt psykolog her, men ser for meg at om OP ikke klarer å legge fra seg tanken om at anklene hennes(?) er så grusomt stygge, så vil hun finne seg noe nytt etter at hu får ordna problemet, i.e det er et psykologisk problem.

Løs spekulering fra min side, altså - men verdt å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får håpe det ikke kommer så langt. Ikke for å bli helt psykolog her, men ser for meg at om OP ikke klarer å legge fra seg tanken om at anklene hennes(?) er så grusomt stygge, så vil hun finne seg noe nytt etter at hu får ordna problemet, i.e det er et psykologisk problem.

Løs spekulering fra min side, altså - men verdt å tenke på.

Ja, det er nok fornuftig å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig samtaler med psykolog kan hjelpe. Jeg er egentlig lite forfengelig, hadde det ikke vært for alle kommentarene til folk, så hadde jeg nok ikke tenkt så mye på det. Det er forresten ikke bare kraftige ankler, det er både ankler og legger, og jeg snakker ikke om litt kraftige, jeg snakker om abnormt. Jeg har aldri hatt noe ønske om å være perfekt, bare normal. Skjønner at det ikke er noe å gjøre med det. Hadde bare vært deilig å kunne glede seg til sommeren, ta på seg shorts eller kjole og føle seg fri og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kommentarene? Jeg tviler på at du liksom går rundt på gata og får ropt "FREAKSHOW" etter deg. Jeg vil tro at kommentarene forekommer mye færre ganger enn du føler de gjør, fordi du vektlegger de for mye. Du er sikkert fri og fin, og anklene dine har garantert ikke skylda uansett.

Men kanskje en time med psykolog ikke er så dumt, for at anklene dine er så stygge har jeg mine tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åherregud, jeg er glad jeg ikke er jente. Det finnes ikke en slank jente i verden som har så feite ankler dere tror dere har uten å være syk. Du kan uansett ikke punktslanke anklene, så løsningene er:

- Bygge mer muskuløse legger for å skape mer konturer

- Oppsøke psykolog for å få hjelp med kompleksene deres (som har gått ganske langt om du ikke kan se deg i speilt pga anklene dine)

- Oppsøk lege for å finne ut hva som er galt med deg om anklene dine faktisk er så store som du tror.

- Fettsuging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg utdype! Det er helt sykt at man klarer å lage et problem ut av noe sånt, det sier meg at du ellers har få problemer i livet ditt og det er så typisk mennesker(spessielt kvinner) og måtte skape problemer eller bekymringer ut av noe som er ingenting bare for at man må ha problemer i livet sitt på et eller annet vis...

Det er INGEN gutter som ville tenkt "faen kan ikke være sammen med hun dama der, se på de tykke anklene" ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest gjennom alt her meen...En ting man kan gjøre som bygging handler om er illusjon..Illusjonen om at noe er mindre enn det er ved å gjøre andre ting større..Feks større leggmuskler! :) Hvis noen mener det funker å ikke trene dem så må jeg spørre åssn store muskler dere har i anklene jeg ikke har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...