Gå til innhold

Thin_Lizzy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Thin_Lizzy

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 23. juli 1984
  1. Hei Kjetil. Jeg leste nettopp dine artikler om periodisk faste. (Morsomt skrevet btw).

    Jeg er nysgjerrig på å teste ut PF, men lurer på om det går an å kombinere med paleo-kosthold. Har holdt på med det noen måneder nå, og føler meg ofte dårlig hvis jeg spiser ting som ikke faller under dette kostholdet som f.eks. brød.

    Nesten alle oppskriftene dine hadde brød eller halvfabrikat i seg. Må det være sånn?

    Mvh Elisabeth

    1. Keegil

      Keegil

      Heisann, du kan fint kombinere PF med en hvilken som helst annen kostholdsfilosofi som ikke legger føringer for måltidsfrekvens eller -rytme. For det eneste PF sier er at du skal faste 14-16 timer i døgnet og spise i løpet av de resterende 8-10. Det lar seg kombinere med en hvilken som helst sammensetning av makronæringsstoffer eller matvarer i kostholdet.

  2. Tusen takk. Hvordan øvelser skal jeg ta?
  3. Blir jo også nedre del av leggen ja. Jeg mangler liksom et sånt skille mellom legg og fot. Leggen går bare rett ned og så plutselig FOT! Da jeg var barn var jeg sterkt plaget med å vrikke foten, eller tråkke over som noen sier. Kunne skje flere ganger i måneden. Gikk nesten konstant med tape. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Jeg har også alltid hatet å ha bena på gulvet når jeg sitter. ALLTID! Jeg er (til min mors store fortvilelse) hun som alltid slenger bena på bordet, stolen, sofaen, alt annet enn å ha dem på gulvet! Jeg skal måle hvor mye forskjell det er fra morgen til
  4. Tror jeg skal gjøre det også. Utelukke evt sykdommer. Fikk svar et annet sted at de kunne være hovne hvis jeg var plaget med beinhinnebetennelse. Og har jo hatt en god del smerter i forside legg i perioder med mye trening... (Trodde jeg var støl; i flere uker )
  5. Hadde sikkert vært sunt. Men tilbake til tema: Hvordan får jeg det bort? Det ser faktisk ikke så bra ut i speilet. Og føles tungt også. Jeg vet at jeg ikke er så flink å drikke nok vann. Kan det ha noe med dehydrering å gjøre? Er det vann jeg har i beina?
  6. Kanskje man ikke ser det så godt på bildet, men de er tykkere enn mine venninners ankler. Ønsker dem mer definerte og ikke så grove og tunge...
  7. [ATTACH]87100[/ATTACH] Har ingen gode bilder der man ser det så godt. Man kan se det litt her, men her står jeg på tå for å prøve å skjule det litt... (Skulle ta bilde av skoene egentlig) Tåhev høres interessant ut. Skal prøves! Takk
  8. Jeg er ikke her for å poste bilder av mine issues for deres amusement. Hvis dere ikke har noen konkrete råd for å bedre min tilstand trenger dere ikke svare. Er ute etter folk som har/har hatt dette problemet og funnet en løsning. Takk sta, jeg skal fokusere enda mer på å trene resten av bena. Noen spesielle øvelser som er bedre enn andre? (Jeg trener knebøy og utfall for det meste...)
  9. Jeg har fått komentarer på det fra andre (gutter t.o.m.), og jeg kan ta tak i relativt mye "flesk" på anklene. Selvfølgelig er det alltid litt værre i ens eget hode, men dette er også et reelt problem.
  10. Hvordan får jeg sånne tynne, fine definerte ankler? Mine er sånne trestubber rett i skoa. Virker som om kroppen min lagrer alt jeg har av fett på underkroppen. Plages litt med cellulitter også Jeg tør ikke gå så veldig mye ned i vekt, da jeg har en BMI på bare 19. Jeg er ca 170cm høy. Trener hvertfall 4 ganger i uka, og spiser relativt sunt. Finnes det noen øvelser jeg kan gjøre? Er det noe jeg skal spise/drikke evt. ikke spise/drikke? Kosttilskudd? Tips mottas med stor jubel og karmapoeng.
×
×
  • Opprett ny...